Beste
Ik heb een combobox op een formulier, Rapportdatum, waarmee een afdeling (uit tblAfdeling) geselecterd kan worden voor een rapportage.
De selectiecriteria van de onderliggende query van het rapport ziet er zo uit:
Like "*" & [Forms]![frmRapportdatum]![Afdeling] & "*"
De bedoeling was dat bij niets selecteren de resultaten van alle afdelingen getoond zouden worden, dit werkt ook, totdat er een afdeling geselecteerd wordt met b.v. afdelingId 1.
Dan worden alle afdelingen met een afdelingId waarin een 1 (10, 11, enz.) voorkomt getoond.
Welke selectiecriteria kan ik gebruiken om dit te voorkomen?
Nog mooier zou zijn als ik in de lijst “ Toon alles” o.i.d. kan zetten zodat de gebruiker dit specifiek kan selecteren.
Iemand een idee?
B.v.d.
Joop
Ik heb een combobox op een formulier, Rapportdatum, waarmee een afdeling (uit tblAfdeling) geselecterd kan worden voor een rapportage.
De selectiecriteria van de onderliggende query van het rapport ziet er zo uit:
Like "*" & [Forms]![frmRapportdatum]![Afdeling] & "*"
De bedoeling was dat bij niets selecteren de resultaten van alle afdelingen getoond zouden worden, dit werkt ook, totdat er een afdeling geselecteerd wordt met b.v. afdelingId 1.
Dan worden alle afdelingen met een afdelingId waarin een 1 (10, 11, enz.) voorkomt getoond.
Welke selectiecriteria kan ik gebruiken om dit te voorkomen?
Nog mooier zou zijn als ik in de lijst “ Toon alles” o.i.d. kan zetten zodat de gebruiker dit specifiek kan selecteren.
Iemand een idee?
B.v.d.
Joop