server op i-net via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim_versluis

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
hallo allemaal,

Laatst probeerde ik met iemand mohaa spearhead te doen op internet, hijmaakte de server en ik probeerde te joinen. Nou doet hij het wel over een netwerk (via HUB, geen router) maar hij wilde niet connecten. Komt dit nou omdat hij over een netwerk een server maakt of door iets op mijn pc? Als het door het netwerk komt weet iemand dan een oplossing of is dit gewoon niet op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Internet via een netwerk maakt in principe voor spellen niets uit (het IP adres blijft hetzelfde) Maar kijk eens of er bij een van jullie misschien een firewall aan staat...? Zo ja, dan kan je de firewall zo configureren dat het wel lukt... Maar probeer het eerst even zonder firewall om te testen.

Het kan ook zo zijn dat een van jullie een illegale versie heeft... Dan werkt het zowiezo niet.. (wel via een netwerk maar niet via internet.)

bij alletwee staan de firewall's uit maar als k via mijn msn de snelkoppeling geef voor ip dan geeft hij 192.168.0.4 en niet het ip adres waar iemand op zou moeten kunnen joinen, moet hij op het ip-adres joinen van de pc die met internet verbinding maakt of niet. Zo nie, weet iemand dan hoe het wel moet??????
We hebben allebei de originele versie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan