Service Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlashBang

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Ik wil sinds kort een laptop kopen. Nu is mijn oog gevallen op deze http://www.laptopshop.nl/product/79372/acer-aspire-5940g-724g50bn.html Acer Aspire 5940G-724G50BN.

De specs van de Acer Aspire 5940G-724G50BN zijn:
- Intel Core i7 720 QM @ 1600 MHz
- 4 GB SO-DIMM DDR3-1066 MHz
- 500 GB SATA HDD @ 5400 rpm
- 15,6" scherm (1366 x 66
- ATI Radeon HD 4650 met 1024 MB
- Blu-ray & DVD-speler & DVD-brander
- 10/100 LAN
- HD Webcam (1280 x 800)
- 3 USB 2.0 poorten
- 6 cells Li-Ion-accu
- Windows 7 Home Premium 64 bit
- 27,4 x 38,2 x 4 cm
- 3.000 gram

Heeft iemand ervaringen met dit apparaat en/of de service etc van Acer? Graag uw ervaringen en uw mening over deze laptop. Eventuele alternatieven zijn ook welkom.

Het is een zeer mooi apparaat kwa specs alleen er zit 1 heel groot nadeel aan namelijk 'ACER' een slechter merk kan je je niet wensen de service is niet echt om te spreken die zorgen alleen maar voor een hoge telefoonrekening en als je hem opstuurt dan ben je je laptop een hele tijd kwijt (in het programma radar van tros is een heel stuk in geweest over dat acer slecht is) als je iets anders betaalbaar wil voor die prijs zou ik een dell studio 17 of 15 kopen kan je helemaal zelf aanpassen maar acer raad ik je af.

Het is een zeer mooi apparaat kwa specs alleen er zit 1 heel groot nadeel aan namelijk 'ACER' een slechter merk kan je je niet wensen de service is niet echt om te spreken die zorgen alleen maar voor een hoge telefoonrekening en als je hem opstuurt dan ben je je laptop een hele tijd kwijt (in het programma radar van tros is een heel stuk in geweest over dat acer slecht is) als je iets anders betaalbaar wil voor die prijs zou ik een dell studio 17 of 15 kopen kan je helemaal zelf aanpassen maar acer raad ik je af.

Hoezo heet je dan aceraspirefan?
En ik wil graag een core i7 die kan niet in een dell studio en bovendien heeft die een stuk mindere videokaart. alleen op xxodd.nl kun je eenzelfde laptop samenstellen, alleen die is dan meteen een stuk duurder.

Het is ondertussen wel bekend dat de helpdesk van Acer nou eenmaal bagger is.
Dat is gewoon zo, niks aan te doen.

Maar over de systemen merk ik niet meer dan andere B-merken.
Op het nieuws of "what so ever" hoor je alleen de slechte dingen. Omdat de mensen die er problemen mee hebben, dit melden. Maar de mensen die geen problemen hebben, zullen dit ook niet gaan rapporteren. Daar zit het hele gedoe. Je ziet alleen het slechte naar boven komen.

Hoezo heet je dan aceraspirefan?
En ik wil graag een core i7 die kan niet in een dell studio en bovendien heeft die een stuk mindere videokaart. alleen op xxodd.nl kun je eenzelfde laptop samenstellen, alleen die is dan meteen een stuk duurder.

ten eerste let niet op mijn naam:rolleyes: en die doet er ook niet toe maar bij dell kun je er wel een i7 in http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/studio-1747/pd.aspx?refid=studio-1747&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~studio-1747_n0074905~~x5l4j!4B&m_1=377062&mo=1~377062 dit is volgens dell een gaming notebook.

en deze ook (deze heeft 16 inch en de vorige link 17) maar persoonlijk vind ik dell altijd prettige apparaten en met goede service.

http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/laptop-studio-xps-16/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-16&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~laptop-studio-xps-16_n00x6002~~

Het is ondertussen wel bekend dat de helpdesk van Acer nou eenmaal bagger is.
Dat is gewoon zo, niks aan te doen.

Maar over de systemen merk ik niet meer dan andere B-merken.
Op het nieuws of "what so ever" hoor je alleen de slechte dingen. Omdat de mensen die er problemen mee hebben, dit melden. Maar de mensen die geen problemen hebben, zullen dit ook niet gaan rapporteren. Daar zit het hele gedoe. Je ziet alleen het slechte naar boven komen.

Ik ben het echt totaal met je eens:thumb:
Acer is helemaal niet slecht. Misschien de service maar hier heb ik geen ervaring mee aangezien ik nooit problemen heb gehad met mijn acer laptop.

mhh heb ook een acer nooit problemen gehad.
en ben het wel met je eens, heel veel mensen hebben een slechte ervaring met acer en minder met dell.
maarja acer verkoopt er maar 10000 de meer dan dell.

ten eerste let niet op mijn naam:rolleyes: en die doet er ook niet toe maar bij dell kun je er wel een i7 in http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/studio-1747/pd.aspx?refid=studio-1747&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~studio-1747_n0074905~~x5l4j!4B&m_1=377062&mo=1~377062 dit is volgens dell een gaming notebook.

en deze ook (deze heeft 16 inch en de vorige link 17) maar persoonlijk vind ik dell altijd prettige apparaten en met goede service.

http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/laptop-studio-xps-16/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-16&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~laptop-studio-xps-16_n00x6002~~

16" en 17" vind ik te groot. Mijn laptop moet klein en mobiel zijn. Maximaal 15.6". Liever nog kleiner.

BTW, ik zie bij die tweede link geen i7. Alleen een Core 2 Duo.

zowel service en kwaliteit van acer zijn echt waardeloos, ik ben echt niet iemand die zegt alleen dat merk is goed maar acer is naar mijn mening het slechtste laptop merk kwaliteit (20%) service (3%) een vriend van me begint nu een rechtzaak over een laptop van hem die hij in oktober opstuurde en een klasgenoot heeft het al opgegeven nadat z'n acer na 1.5jaar stuk ging en heeft maar een nieuwe gekocht.

Ik raad je aan:

dell studio 17
toshiba

mischien als je een goede deal ziet van asus sony, maar vind deze vaak te duur.

bij dell ben ik 100% zeker dat je voor die prijs iets beters kunt krijgen www.dell.nl toshiba's zijn wat moeilijker te vinden maar ook daar kan je voor die prijs iets vergelijkbaars krijgen.

zowel service en kwaliteit van acer zijn echt waardeloos, ik ben echt niet iemand die zegt alleen dat merk is goed maar acer is naar mijn mening het slechtste laptop merk kwaliteit (20%) service (3%) een vriend van me begint nu een rechtzaak over een laptop van hem die hij in oktober opstuurde en een klasgenoot heeft het al opgegeven nadat z'n acer na 1.5jaar stuk ging en heeft maar een nieuwe gekocht.

Ik raad je aan:

dell studio 17
toshiba

mischien als je een goede deal ziet van asus sony, maar vind deze vaak te duur.

bij dell ben ik 100% zeker dat je voor die prijs iets beters kunt krijgen www.dell.nl toshiba's zijn wat moeilijker te vinden maar ook daar kan je voor die prijs iets vergelijkbaars krijgen.

ach je hebt gewoon 15% kans dat die na ander half jaar al stuk gaat en service is traumatisch slecht bij acer nog nooit iets goeds over gehoord, google er maar is op je vind helemaaaaal niksss je kan hem bijna beter na de stort brengen en hopen dat die goed gerecycled word:p wel ken ik iemand die zijn acer al 4jaar heeft, zijn harde schijf valt er soms uit maar hij is nog best goed:)

verder is studio 17 dan niks voor je, maar waarom wil je uberhaupt quad core? als je zo'n klein laptopje wilt

verder zit er echt iets super doms in, je krijgt wel een blue ray speler maar geen full HD scherm (1920-1080) is dus echt totaal waardeloos:p

Laatst bewerkt:
als je een 17 of 16 te groot vind zou ik je een dell studio 15 adviseren hetzelfde als een 17 alleen dan een kleiner scherm ik plaats wel ff een link;) maar geloof me veel acer's gaan stuk in het begin eerste half jaar of zo zijn het super dingen niks over te klagen (meestal niet) maar daarna ik koop nooit weer een acer en vooral die service niet maar goed ik heb wel weer genoeg gezegt over acer. :P

http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/laptop-studio-1555/pd.aspx?refid=laptop-studio-1555&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn

deze link en dan de 4e (laatste) laptop die heeft een i7 en een mooie 1gb ati videokaart voor maar €769 en bij dell kun je via dell.nl/epp ofzo ook al 3% korting krijgen en op internet vind je ook genoeg 5% kortingsbonnen of in de nieuwsbrief elke week 2x!

jup, studio 15 is ook mooi, maar videokaart is wel minder goed als die van de acer desalniettemin meer geheugen en betere kwaliteit/service + lagere prijs.

ik denk dat er weinig verschil tussen merkt want acer laptops worden na een tijdje enorm sloom!

hmm lijkt met sterk dat ze sloom worden in verband met videokaart, mischien dat je werkgeheugen dan vol zit. Wel ken ik iemand die z'n video kaart is doorgebrand (acer laptop). maar dat ging zeg maar van goed tot in 1x niks. Dat die langzaam slechter wordt klopt volgens mij niet:o

Het scheelt dat je bij beide geen full HD scherm hebt dus op high details spelen kan je toch niet. ik adviseer je een grotere laptop te nemen 17.3inch + wil je echt games spelen (kan met jouw bedrag) of een zeer mooie pc voor zeg 700euro en nog een netbook van 13inch:) zijn genoeg plekken waar je echt een game pc kan samenstellen voor 500-700euro:p

Laatst bewerkt:
ik heb al jaren een acer mijn zoon vrouw en dochter ook wij hebben er geen problemen mee ze werken goed

en het warm worden heeft elke laptop als ze ouder worden de vin trek stof aan regelmatig schoon maken helpt

suk 6 wim

ik heb al jaren een acer mijn zoon vrouw en dochter ook wij hebben er geen problemen mee ze werken goed

en het warm worden heeft elke laptop als ze ouder worden de vin trek stof aan regelmatig schoon maken helpt

suk 6 wim

het hangt er soms ook wel van af wat je er mee doet vind ik :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan