Service Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.
@beun heb je hem alleen ooit al eens opgestuurd? en is je probleem dan goed verholpen? ik ken zo veel mensen met problemen, en ik ken er ook die hem amper gebruiken en al lang hebben maar veel goede verhalen kan ik gewoon niet vinden=/

zelf heb ik een dell laptop die ik 7uur per dag gebruik. Het zou me niet verbazen als die het over 2 en een half jaar 1x begeeft maar bij dell weet ik dat ik met mijn 4jaar garantie gewoon een nieuwe krijg zoals met oudere modellen al een keer eerder is gebeurd. wanneer je een acer 7uur per dag gebruikt voor 2jaar is die echt gaar en op. en dan moet je gewoon een nieuwe kopen.

Laatst bewerkt:
@beun heb je hem alleen ooit al eens opgestuurd? en is je probleem dan goed verholpen? ik ken zo veel mensen met problemen, en ik ken er ook die hem amper gebruiken en al lang hebben maar veel goede verhalen kan ik gewoon niet vinden=/

lees mijn eerste post nog eens. dn heb je daar meteen een verklaring voor

Tuurlijk is het zo dat mensen geen topics gaan maken over dat hun laptop al jaren geen mankement heeft gehad of over een prima service. Maar van vrienden heb ik het ook gevraagd en die gaven enkel negatieve antwoorden. Ook op internet zelf hoor je enkel bagger, en niemand die is zegt heej!! maar acer heeft mij heel goed geholpen ze zijn niet bagger. Dat hoor je ze nooit zeggen=/. Net als acer is hp ook slechte kwaliteit maar die hebben tenminste nog redelijke service voor zover bekend in mijn vriendekring en van wat ik op het internet heb kunnen vinden. Je geeft zelf ook al aan dat de service bagger is.

Het is niet alleen acer waarbij de laptop warm word dat gebeurd bij zoveel laptops alleeen.. het is wel heel toevallig dat ik zoveel acer laptopjes ken die gesneuveld zijn voor hun 3jarig jubileum dat ik nogal huiverig ben over het kopen van eentje.

Laatst bewerkt:
bij mij staat hij ook regelmatig aan in het weekend ongeveer 10 uur per dag door de weeks gemiddeld 4 uur per dag en ik ben zeer tevreden regelmatig de vin schoon blazen en het toetsenbord.
maar omdat ik inderdaad geen problemen heeft kan ik ook niet oordelen over de reperatie,s
hier voor had ik jewel ook nooit problemen terwijl anderen ze per ze niet wou hebben om dat het niks was .
en als mijn acer na 3 jaar defect (is nu 2 jaar) is koop ik een nieuwe is deze toch al veroudert .
als je zelf er een goed gevoel over een merk laptop heeft moet je het gewoon doen.
ik ga voor acer voorlopig als ik echt problemen ga krijgen kijk ik wel verder.
maar alles kan kapot er kan een verkeerde tussen zitten

suk 6 wim

bij mij staat hij ook regelmatig aan in het weekend ongeveer 10 uur per dag door de weeks gemiddeld 4 uur per dag en ik ben zeer tevreden regelmatig de vin schoon blazen en het toetsenbord.
maar omdat ik inderdaad geen problemen heeft kan ik ook niet oordelen over de reperatie,s
hier voor had ik jewel ook nooit problemen terwijl anderen ze per ze niet wou hebben om dat het niks was .
en als mijn acer na 3 jaar defect (is nu 2 jaar) is koop ik een nieuwe is deze toch al veroudert .
als je zelf er een goed gevoel over een merk laptop heeft moet je het gewoon doen.
ik ga voor acer voorlopig als ik echt problemen ga krijgen kijk ik wel verder.
maar alles kan kapot er kan een verkeerde tussen zitten

suk 6 wim

Op tweakers heb je ook lijsten die aangeven dat maar 24% stuk gaat in 3jaar tijd maar ik ken gewoon nogal veel ongelukkige mensen waarbij het mis is gegaan en dat de service daarna faalden. Je kan ook 4jaar lang lol hebben van een acer. Kans is helaas kleiner als bij een toshiba, sony, asus, dell doordat deze minder vaak stuk gaan (16% dell: 18%) + dat er een betere service is zodat mocht je pech hebben je goed geholpen word:).

ik zeg alleen dat de helpdesk slecht is. Het bereiken van telefoon van die knaapjes daar, daar zijn geen woorden voor.
Ik ken een paar mensen die bij de laptop repair werken van acer. Mensen sturen hun laptop op voor de gekste dingen.:p

bij meerdere helpdesken is het uien niet alleen van laptop,s moet je de kpn maar is bellen met een probleem
ik ben hier wel klaar mee ik ben tevreden met mijn acer
en mocht ik een keer een probleem hebben merk ik het wel :thumb:
zoveel mensen zoveel wensen :d

suk6 iedereen

Laatst bewerkt:
23% acer laptops gaan binnen 3 jaar na aankoop kapot
25% van HP gaan 3 jaar na aankoop kapot

dat tervegelijken met toshiba of asus die rond de 15% zitten
bron
http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

ik vind dus dat je makkelijk kan zeggen dat acer voor kwantiteit gaat in plaats van kwaliteit

acer gebruikt goedkoperen onderdelen dan bijv Asus
asus stop meer moeiten in de hardware waar door het kwaletatief beter is maar hoeft nog niet betere prestaties te leveren

wat acer doet is stopt drie goeden dingen in het systeem cpu gpu en ram en de rest word zo goedkoop mogenlijk gehouden
een acer moederbord gaat veel een veel sneller kapot dan een Asus moederbord

weet wel elke chip is anders in de laptop de een gaat langer mee dan de ander acer gebruikt alleen goedkoper materiaal
en kwa service tjah ik heb er teveel klachten over gehoort

Laatst bewerkt:
niet kopen

ik heb ook een 2 jaar oude acer (7520g) en na een jaar is er vanalles mee beginne mankeren.de laatste tijd valt hij vanzelf uit en ik krijg regelmatig een zwart scherm.ermee naar de winkel, c-schijf beschadigd,vervangen,nog vanalles mee mis.beter nieuwe pc kopen,maar geen acer!!!!

ik heb ook een 2 jaar oude acer (7520g) en na een jaar is er vanalles mee beginne mankeren.de laatste tijd valt hij vanzelf uit en ik krijg regelmatig een zwart scherm.ermee naar de winkel, c-schijf beschadigd,vervangen,nog vanalles mee mis.beter nieuwe pc kopen,maar geen acer!!!!

Heb al jaren acer, nooit iets mis mee gehad.

Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn Acer laptop onder weg is en binnen 3 dagen afgeleverd wordt. Via UPS kon ik de heenreis probleemloos volgen, iemand enig idee of dat ook mogelijk is voor de terugweg? (zonder Acer te emailen, dat duurt namelijk ongetwijfeld langer dan 3 dagen)

Voor de geïnteresseerden, laptop is 2 weken geleden verzonden. Op maandag 19 juli.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan