Silvie en dan maar hopen dat systeem herstel werkt!
SP2 zal veel achter de schermen doen hopelijk, want wat je er van te zien krijgt is alleen maar lowbudget ellende. Progs die bijna al iedereen op zijn computer heeft staan maar dan een uitgeklede krenterige low budget uitvoering. POP-UP prog. bijv.. man man en dan die Fire Wall, slechter kan niet en dat is dan nog een verbetering van de vorige. Dan allerlei uiterst irritante pop-ups nota bene, tussen windows, of je bijv echt wel wil downloaden en ga zo maar door. Een ouwe zeur die je op de meest ongepaste tijden attendeert dat je goed moet uitkijken en je maar een low budget advies geeft. Ik had ook geen problemen wonder boven wonder want in de draadjes kwam je veel ellende tegen. Maar wat gebeurt er? Ik wil een andere (mijn werkcomputer) via een automatische update nb. opgraden naar sp2 en het eind van het liedje is een blauw scherm met wartaal, zoals altijd, maar je kan niet meer in de veilige modus komen etc echt helemaal niets meer, je computer is en blijft plat dat is pas echt veilig!!. Maar bij mij kwam het gelukig in het weekend, maar ik moet wel morgen mijn boekhouden inleveren bij mijn accountant, hopelijk ben ik niet alles kwijt. Ik wil natuurlijk wel het nieuwste van het nieuwste maar bereid je voor op veel ergenis, op gezicht in ieder geval een verslechtering en kwa veiligheid echtwel veilig niemand kan er meer op na een blauw scherm. Het wordt eens tijd voor de popularisatie van een stabiel maar wel op winxp pro gelijkende concurrent. Want na al die jaren is Windows nog steeds harinfarct veroorzaker numero uno... dat word ik goed zat... zeg en nog steeds die blauwe schermen met adviezen die niet uit te voeren zijn en teksten van een ontsnapte doorgedraaide halve malle... daar ga je op een gegeven moment echt niet meer tegen kunnen. Ik zou zeggen je hebt niets aan sp2 maar als het lukt zonder troubles dan zou ik het toch doen want je kunt veel weer uitschakelen(!!) maar je kan volledig, op een ongelegen tijdstip, de ****** inzakken en dan zijn de rapen gaar........en dan ben je echt de eerste de laatste en de enige niet vooralsnog.