Hoi,
Heb vorig jaar een progje geschreven in VB6.
Nu wil ik hiervan een Setup maken via de 'Package and Deployment Wizard'.
Hij doet alles.
Daarna installeer ik het progje (via de setup)
Maar als ik dan het programma wil opstarten krijg ik volgende fout: "Automation error"
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Heb vorig jaar een progje geschreven in VB6.
Nu wil ik hiervan een Setup maken via de 'Package and Deployment Wizard'.
Hij doet alles.
Daarna installeer ik het progje (via de setup)
Maar als ik dan het programma wil opstarten krijg ik volgende fout: "Automation error"
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.