side bar tekst onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mellovici

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2012
Berichten
3
hallo mensen van help mij ik ben nieuw hier en wou graag een vraag plaatsen.

ik heb gisteren mijn windows opnieuw geinstalleerd. dat helemaal clean gedaan.
toen zat ik even te internetten en wist ook al dat je je pc een beetje kan veranderen aan uiterlijk.
nou is me dat al aardig gelukt maar ik heb een probleempje alles is lees baar behalve de side bar die bijv. in het
configuratie scherm staat hoe kan ik deze van kleur veranderen zodat hij ook leesbaar is want ik kom niet verder
en heb al heel wat dingen aan kleur proberen te veranderen maar ik kom r niet uit.
het is namelijk best irritant.

hier een voorbeeld van het probleem.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 54
U heeft heel wat overhoop gehaald als ik het zo bekijk :)
Ik zou niet eens weten hoe in het overzicht "persoonlijke instellingen" die tabs bovenin te krijgen zijn.
Maar goed, ik denk dat een oplossing van uw probleem te vinden zou kunnen zijn in het terugzetten naar de standaard waarden van een aantal Windows 7 zaken.

Zit er onder het tabje "beeld"niet een optie om de inhoud van die zij-balk weer terug te krijgen?
Ga anders eens naar de Verkenner en dan naar het tabje "Organiseren"/Indeling en kijk of daar het Navigatievenster aan staat. Want dat is wat er bij u verdwenen is, het Navigatievenster.
 
Laatst bewerkt:
re:

ok bedankt ik zou r even naar kijken ik laat horen wanneer het gelukt is:thumb:
 
oke als ik het thema naar een van de orginele thema's verander is het dus wel leesbaar het ligt r dus aan dat het bij de instellingen van de mod zijn.
als ik met mijn muis over het navigatie venster ga dan zijn de woorden heel licht een beetje grijs achtig.
ik zou dus graag willen weten welke instelling ik moet aanpassen om de letters bijv. zwart te kunnen krijgen.
 
Wat voor u wellicht handig zou zijn is de zogenaamde Godmode. Daarmee heeft u een totaal overzicht van alle settings in Windows 7.
Dat gaat als volgt:
Maak een nieuwe map met de verkenner en noem die GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Kopieer die naam precies zoals die hier staat.
Dubbelklik op die map met de verkenner en dan krijgt u een totaaloverzicht van alle settings. best handig voor mensen die wat willen vogelen in Windows 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan