Hoi Tom,
Ja, inderdaad, ik had eerder nog geen gevulde sidebar gezien (bij Information > Buildings staat ie nog niet; nog even nalopen?). Als die ook op de hoofdmenu-item pagina's komen, is dat opgelost.
Maar vraag niet hoe het kan en profiteer ervan: ik heb het lek in Opera gevonden!

Even toevoegen aan het stylesheet:
Code:
#menu > li { /* hoofdmenu-items */
...
padding: 0.45em 0;
}
Verklaring: Opera houdt kennelijk geen rekening met de paddings die in de <a>'s binnen de <li>'s van de hoofdmenu-items zitten. Dan ontstaat er bij een hover over de <li>'s (die de verschijning van het submenu moet triggeren) een virtueel gaatje onderaan die <li>'s tot aan het begin van de border van de <ul> van het submenu.
Als dezelfde verticale padding aan de <li>'s wordt gegeven, is er geen gaatje meer en kan het submenu niet wegfloepen als je naar beneden muist.
O ja, de highlight-backgrounds in de zoekresultaten hebben nu zo ongeveer dezelfde kleur als de trefwoorden. Dat maakt het wat flets en onleesbaar. Oplosbaar met iets als:
Code:
#searchResults span {
background: blue !important;
padding: 0 1px;
}
Hiermee kom ik tot de conclusie:
- Korte pagina's / footer-positie: alle browsers positief. *)
- Lange pagina's / footer positie: alle browsers positief.
- Submenu's: alle browsers positief.
- Totale layout (aansluiting lijntjes enz.): alle browsers positief.
- Misschien moet op een subpagina nog ergens een detail verbeterd worden, maar dat zal geen probleem zijn.
Ik geloof dat op alle kastelen nu
de feestvlaggen gehesen mogen worden!
Met vriendelijke groet,
CSShunter
Ik moet ook niet tijdens een reactie weglopen (m'n
kam-opera.htm was van 13:08:02, dus ik was wel eerder

) en uren later verder gaan zonder te refreshen, dan krijg je dat!
/edit