silverlight start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter bsnn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bsnn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hoi hoi,

Om een bepaalde applicatie op mijn werk vanuit thuis te benaderen heb ik Silverlight nodig.

Ik heb silverlight net geïnstalleerd op mijn windows7 pc, maar ik kan er niks mee. Ook niet bij andere sites die met silverlight werken.

Bijvoorbeeld uitzending gemist, aflevering begint niet maar geeft de foutmelding "Metadata could not be retrieved (security error)".

Nog iets opvallends: als je de configuratieopties van Silverlight opent dan staat er bij "toepassingsopslag" helemaal niets.

Ik heb al eerder gehad dat ik vanuit IE geen favorieten kon opslaan. Dat heb ik toen verholpen door via bestandseigenschappen->beveiliging de machtigingen iets aan te passen.
Daarom heb ik het gevoel dat het probleem wordt veroorzaakt omdat mijn pc niet een machtiging heeft om op een bepaalde plaats bestanden te schrijven. Maar ik kan niet vinden waar ik dan iets zou moeten aanpassen.

Jullie een idee?

Eventueel andere oplossingen zijn ook welkom!

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
silverlight

hoi,
Probeer in IE bij opties je instellingen eens op 'standaard te stellen'' heb hetzelfde probleem gehad, even alles terug bij af en hopen dat het wil lukken.

succes sierras

Nee, helpt niet.
Ik heb net firefox geïnstalleerd en daarin werkt het dus wel.
Ik ben nu opzoek naar een manier om Internet Explorer opnieuw te installeren, maar dat schijnt in windows 7 niet echt mogelijk te zijn...

Gewoon Firefox blijven gebruiken, is een veel betere browser! :thumb:

Hallo,

Zelf heb ik ook dit probleem, alleen bij werkt Silverlight wel goed in IE en niet goed in Google Chrome. Eerder had ik dat probleem nooit, maar sinds een paar dagen komt telkens de melding: 'Metadata could not be retrieved (security error)'.

Zelf dacht ik dat het ligt aan hoe vaak je een film (of iets anders) bekijkt met Silverlight. Ik ben namelijk een tijdje geleden begonnen met de gewoonte om elke avond 1 uitzending uit het archief van mijn favoriete TV-programma te kijken. Na een tijdje kwam bij mij ook bovenstaande melding. Maar als ik de link van de uitzending kopieer naar IE en de uitzending daar bekijk, lukt het wel?

Heeft iemand een idee???

Alvast bedankt.

C-station

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan