shadowreaper112
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2009
hey mensen,
mijn telefoon (lg viewty) is per ongeluk in de was gegaan.
Nu is er met mijn telefoon niks aan de hand. Behalve een beeldscherm met een aardig grote kras. Het is net gebeurd dus ik laat hem drogen. Het ziet er naar uit dat hij het gewoon doet als ik mijn telefoon in de oplader doe,start hij gewoon op, er zijn twee problemen.
. Nummer één: het ziet er naar uit dat de batterij niet herkend wordt.
punt nummer twee:er zit een grote bruine vlek op mijn simkaart. Aangezien hij van Vodafone is, en de kaarten rood is hoort dat niet.
wat nog erger is de bruine vlek zit in de " aansluiting " met de telefoon
Nu is mijn vraag, valt het nog schoon te maken of is dat roest? En als het schoon te maken valt daarmee kan dat?
Bedankt alvast voor de reactie.
mijn telefoon (lg viewty) is per ongeluk in de was gegaan.
Nu is er met mijn telefoon niks aan de hand. Behalve een beeldscherm met een aardig grote kras. Het is net gebeurd dus ik laat hem drogen. Het ziet er naar uit dat hij het gewoon doet als ik mijn telefoon in de oplader doe,start hij gewoon op, er zijn twee problemen.
. Nummer één: het ziet er naar uit dat de batterij niet herkend wordt.
punt nummer twee:er zit een grote bruine vlek op mijn simkaart. Aangezien hij van Vodafone is, en de kaarten rood is hoort dat niet.

wat nog erger is de bruine vlek zit in de " aansluiting " met de telefoon
Nu is mijn vraag, valt het nog schoon te maken of is dat roest? En als het schoon te maken valt daarmee kan dat?
Bedankt alvast voor de reactie.