simpleviewer probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluemonika

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
hallo allemaal
ik wil graag simpleviewer op mijn site neerzetten en heb het bijna voorelkaar. ik had het programma gedownload, unzipped, alle tutorials nauwkeurig gevolgd en vervolgens op mijn ftp gezet...echter...wat ik ook doe, het ding vertikt het op mijn thumbs en plaatjes te laten zien.

dit is wat ik al heb gedaan:
1: ik heb erop gelet of de plaatjes NON porgressive jpg's zijn opgeslagen ( heb zowel als non progressive en als progressive geprobeerd maar niets...)

2: heb de namen gecontroleerd en ook het xml bestand dat alles klopt kwa verwijzingen en er geen typ fouten inzitten

3: de plaatjes en de thumbnails hebben dezelfde namen

4: heb naar de troubleshooting pagina gekeken op de simpleviewer site zelf maar er staat niets bij wat mij kan helpen.

ik weet niet wat ik verder fout doe :( kan iemand mij helpen? ik wil heel graag dat dit mij lukt.

alvast bedankt.

Hoi,

Heb jij ervoor gezorgd dat alle verwijzingen mtb de locaties van de foto`s goed zijn ?
Ik heb hem ook gewoon gebruikt op mijn site (klik foto handtekening)

Namen van mappen waar foto`s en/of thums in staan niet gewijzigd ?
de thumbs en foto`s zelfde naam hebben ? Hoofdletter gevoelig (zelfs in extensie).

gr. sebastiaan

Laatst bewerkt:
hoi sebastiaan,

dankje voor je reactie. ik heb er nog eens heel nauwkeurig naar gekeken en als nog eens nagelopen maar nu werkt eindelijk allemaal. dankjewel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan