Sims 2 double deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de downloads uitgevoerd van de 2 links hierboven.

Wanneer ik die downloads wil uitvoeren krijg ik de melding:
"Het systeem bevat op dit moment versie 7.14.10.1437 van het stuurprogramma. Die versie is nieuwer dan de versie die u probeert te installeren.

Weet u zeker dat u het huidige stuurprogramma wilt vervangen door de oudere versie 7.14.10.1318?"

Ik heb hier echt geen verstand van. :o Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Zou het bij mijn laptop ook werken?
Nay heeft geloof ik een Compaq? Ik heb een Asus.

Alvast bedankt! :thumb:

Maar Lindaatjuh,
Heb je wel DE ZELFDE LAPTOP als Nay?
Met DEZELFDE systeem instellingen enzovoort?

LET EROP!

Groeten,
Martijn

Ik lees net pas dat je een asus hebt, je moet het downloaden en het installeren DIRECT stoppen!

Het is niet voor jouw laptop!

Voor jouw zoek ik andere links op!

p.s: Stuur net als Nay even de specificaties van je laptop door!

Ik was er inderdaad al achter gekomen dat Nay een ander merk laptop had, dus heb het niet gedownload.
Ik heb de systeemspecificaties maar even als bijlage toegevoegd (ik hoop dat dat goed is gegaan?). Ik heb trouwens de Sims 2 Deluxe.

Alvast heel erg bedankt! :thumb:

Bijlagen

De specificaties blijken goed te zijn!

Alleen ik moet je type laptop, bijv:

Asus tk500

Groetjes!

Oke..op mijn laptop zit zo'n sticker, daar staat op: PRO59Lseries... ik hoop dat je dat bedoelt? :o

Ik zie ook nog staan:

CPU: T3200

Haha, sorry..ik heb echt geen verstand van computers...:p

Nee, dat pro ... series is de goede!

Ik moet alleen meer! Er hoort nog iets achter: voorbeeld: Asus PRO59L-AP014A
Zoek het op de doos op of ergens anders, aan de onderkant van de laptop op een sticker.

VOORBEELD STICKER ONDERKANT: klik hier

Bedankt, en ik help je graag!

Laatst bewerkt:
Haha..al kijkend op de onderkant van mijn laptop: PRO59L-AP014A. Dus je had het goede nummer al. :thumb: Super dat je me wilt helpen!

Laatst bewerkt:
Ik heb gedaan wat je zei en hij geeft nu op die website aan dat hij 58 bestanden gevonden heeft...moet ik hier iets mee doen?

ooh..nu moet ik iets downloaden ofzo? Ik kan bij alles kiezen uit 'global' en 'China' om van daar te downloaden..

Wat moet ik doen wanneer hij vraagt of ik alles wil verwijderen? Wanneer ik de setup.exe aanklik?

Ik heb, als het goed is, alles gedownload nu :) Geen idee of alles goed is gegaan..maar geloof het wel.
Maar dit zal het spelen van de Sims 2 Deluxe moeten helpen?

Als alles is gedownload vraagt hij of je de setup bestanden wilt verwijderen, doe dit dan ook.

Het zou het spelen van de sims 2 double deluxe moeten helpen!

Die downloads hebben er wel voor gezorgd dat dingen lelijker zijn, zie bestand.
Ik had eerder altijd een veel mooier icoon in het midden van mijn scherm, weet jij misschien hoe ik dit weer kan terugveranderen? :confused:

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 46
Ga naar:

• start
  • alle programma's
  • bureau-assecoires
  • systeemwerkset
  • systeemherstel
  • kies: aanbevolen herstelpunt
  • klik op: volgende
  • klik op: voltooien
  • PC wordt opnieuw opgestart, alles is als eerst!

Hmm...ik heb nog steeds die lelijke balk bovenin..:(
En de Sims doet het nog niet beter..

aha, die balk!

Ik snap het nu pas, dat geluidsding!

Het zit zo: Je hebt update's gedownload van de website van Asus, jij vindt het misschien niet mooi, maar het is een SOFTWARE van je laptop! Het is geen troep, ik probeerde je te helpen!

Je moet even alles nog 1 x duidelijk vertellen, WAT DOET JE SIMS, WAT DOET JE LAPTOP, WAT GEBEURT ER?

Heb je hem al een x verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Die balk verwijderen kun je ook door de stappen in vorig bericht uit te voeren, kies dan niet: Aanbevolen Herstelpunt, maar kies de onderste optie, kies daarna een DIKGEDRUKTE datum VOOR 18 april!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan