Sims 2 double deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, sorry dat ik onduidelijk ben geweest..dat geluidsding inderdaad. Maar ik heb het nu voor elkaar..ik heb een systeemherstel gedaan van een paar uur geleden. Nu moet ik alleen die downloads een keer opnieuw uitvoeren, maar daar heb ik vandaag geen tijd meer voor.

Ik weet wel dat het software is voor mijn computer, je helpt me juist enorm! :thumb: Ik zal die downloads dan alsnog doen, morgen ofzo. En dan maar een wat lelijkere geluidsbalk.. :p

De sims start heel normaal op en ik kan alle buurten naar binnen. Het lijkt alsof ik gewoon een nieuwe familie kan aanmaken, maar bij het aanmaken van een 2e persoon loopt hij vaak vast en hij loopt sowieso ALTIJD vast wanneer ik de familie (meestal probeer ik dat met 1 Sims) klaar heb...dan maakt hij zeg maar een 'foto' van de familie en dan laadt hij de familie...dan loopt hij vast en kan ik niks meer. Ook loop het spel vaak vast wanneer ik gewoon bezig ben met het spel.
Ook heb ik al een aantal keren gehad dat ik in de buurt een huis aanklikte en daarin verder wilde spelen, maar dan gaf hij een zwart scherm (de balk onderin is dan wel zichtbaar en de acties van de sims ook en het geluid speelt verder).
En hij loopt heel vaak vast wanneer ik 1 sim ergens heen laat gaan en daarna weer thuis laat komen. Het is gewoon erg lastig spelen zo en ik wordt een beetje wanhopig van alles proberen steeds..:confused:

Ik heb de Sims er al 2 keer opnieuw opgezet en de compatibiliteit heb ik ook al gezet op Windows XP (service pack 2).

Speel je nu met de compaliteit modus?

Want dat hoeft/moet niet!

Haha, nou ik hoop echt voor je dat het spel het zal doen!
Het is een heel leuk spel (heb hem zelf ook) en ik hoop het echt!

Ik wacht het af en hoor (lees) morgen wel of de downloads zijn gelukt.

Als je tussen de downloads iets ziet staan met: geluid,volume, sound enzovoort, vink dit weg of download het niet!

Dat is die walgelijke balk!

Groetjes...

Hahaha! Nee die walgelijke balk wil ik niet. :p
Ik zal dat compatibiliteits modus uitzetten dan..ik had gelezen dat dit juist moest helpen, maarja..

Ja, de sims is echt een superleuk spel..maar niet als je het maar half kunt spelen, daar wordt je echt chagrijnig van! :evil: haha!

In ieder geval alvast heel erg bedankt voor je hulp! Ik kijk wel wanneer ik de downloads uitvoer...dan laat ik het nog wel weten. :D

Ik heb nog een vraagje over dat updaten voor mijn laptop..
Ik krijg soms de vraag of ik alles wil verwijderen, ik ga niet zomaar iets verwijderen waar ik geen verstand van heb. Ik heb er een print screen van gemaakt, weet jij misschien wat ik hierbij moet kiezen? :confused:
Misschien dat er wat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd wordt ofzo?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 34
Je moet op annuleren drukken.

Wat hier gebeurt is ook helemaal niet erg! Als je de volgende keer perongeluk op ok drukt voer je de setup gewoon nog een keer uit.

Wat er gebeurt:

Als je op oke drukt verwijdert hij het programma waar je nu mee bezig bent.
Dus het is al geinstalleerd en nu installeer je hetzelfde weer, dus denkt dat programma dat je het wilt verwijderen en vraagt hij dat.

Dus voor de volgende keer, kom je zoiets tegen terwijl je installeerd, is de kans 100% dat dat programma al op de laptop staat!

Oke, bedankt! :)
Er was wel een probleempje tijdens het downloaden en installeren van al die bestanden. Ik ben erachter gekomen dat óf in "Expressgate" óf in "SPLENDID" een fout zit. Ik kreeg, na het opnieuw opstarten na het installeren van die 2 bestanden een foutmelding: "Failed to prepare Critical file! Chameleon Engine out of service!". Dus toen heb ik maar weer even een systeemherstel uitgevoerd en die bestanden niet meer geïnstalleerd. Nu heb ik de rest uitgevoerd en helaas werkt de Sims 2 Deluxe niet beter.
Ik ben het nu ook zo zat! :p

Ik snap dat je het zat bent, want er zijn inmiddels al weer een paar dagen overheengegaan.

Wat ik je probeerde te helpen met de updates was kijken of je videodriver een update nodig had, want dit is namelijk wel bij Nay gelukt, hij kan nu spelen.

Ik weet niet of je er aan kunt komen, maar probeer The Sims 2 eens te installeren.
Bij de sims die je nu hebt zijn er automatisch 2 uitbreidingen aan verbonden.
Deze kunnen een hoop problemen veroorzaken!

Ja, helaas heeft het bij mij dus niet gewerkt.
Maar ik ga niet ook nog Sims 2 kopen, want ik weet bijna wel zeker dat er dan precies hetzelfde gaat gebeuren... :(
Weet jij misschien wat ik verder nog kan proberen?
Ik heb tot nu toe dus die updates gedaan, in het spel alles 'op laag' gezet (resolutie etc.), spel opnieuw geïnstalleerd en vast nog wel meer dingen....ppfffff.

Ik zou nu helemaal niets weten, het enige wat je kan doen is contact opnemen met de support van EA Games of Electronic Arts.

Gebruik de volgende e-mail: nl-cs@ea.com

Heej, ik denk trouwens dat je toch iets mist, heb je de NIEUWSTE Directx?

Laatst bewerkt:
E-mail even je informatie naar EA Games, hun kijken na of je het kunt spelen! HANDIG TOCH?

• Computergegevens (Dxdiag opsturen)

Ik kan mijn probleem niet oplossen en wil dat mijn computergegevens worden nagekeken.

Controleer altijd eerst de dxdiag (start->uitvoeren->dxdiag). Om lange wachttijden te voorkomen kunt u beter uw dxdiag aan ons per e-mail opsturen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen wij graag uw computer gegevens weten. Dit is bijvoorbeeld uw type computer, uw soort video kaart en de drivers die de videokaart ondersteunen. Al deze gegevens zijn te vinden in een programma. Onderstaande hulp geeft weer hoe u die kunt bemachtigen.

1. Klik op start
2. Klik op run of uitvoeren (afhankelijk van of u een Engelse of een Nederlandse Windows versie heeft)
3. Typ in het uitvoervenster 'dxdiag' en druk op enter
U bent nu in een overzicht met alle informatie over uw systeem.
4. Onderaan dit overzicht staat 'sla alles op' of 'save all information'. Sla dit bestand op.
5. Verstuur dit bestand aan ons via e-mail.

MAIL DIT ALLEMAAL NAAR DIT ADRES

Ja, ik heb de nieuwste DirectX. Voor de Sims is DirectX 9 nodig? Ik heb DirectX 10 dacht ik..dus dat zit wel goed.. maar waarschijnlijk zit het gewoon in het feit dat de Sims niet werkt op Vista.

Maar bedankt voor de info! Ik heb ze al gemaild. :thumb:

De sims 2 werkt wel degelijk op Vista!

Probleem is de videokaart van je laptop. Die trekt alleen the sims 2 origineel en voor de uitbreidingen heb je een betere kaart nodig.
De uitbreidingen stellen namelijk hogere eisen aan je laptop en een laptop is nu eenmaal niet geschikt om mee te gamen.

Bedankt voor je reactie.
Is er geen manier om alleen de Sims 2 te installeren vanaf de cd Sims 2 Deluxe en niet Nachtleven?

Zou ik niet durven zeggen. Maar aangezien je in het bezit bent van het origineel, mag je dus een kopie hebben voor eigen gebruik en op die manier kan je de sims 2 los downloaden.

Het is dus inderdaad verstandig om the sims 2 te downloaden.

Maar, het is illegaal!

Ik heb zelf ook The Sims 2 Double Deluxe en ik werk ook met Vista, en ik heb ook een normale en ZELFS dezelfde videokaart als jouw Linda, maar bij mij doet hij het wel!

Dus... wat denk je hierover?

Het heeft niets met vista en je kaart te maken zoals lita zij ofzo, want we hebben HETZELFDE!

Het moet iets anders zijn, maar wat....

QUESTION
Why does the game crash after a full black screen?
Answer

Crashing after a black screen can be caused by a few different things, including (but not limited to): an incompatible video card, older drivers for a compatible video card or sound card, or a corrupted version of DirectX. There are several steps you can try in order to resolve this issue:

First, ensure that all of the game's minimum requirements are met.

The minimum system requirements can be found on the bottom of the game packaging. You can also search our Technical Support database for these requirements.
Also, be sure you have the latest drivers available for your video and sound card.

How to update drivers
Once there, click on Find and download the latest drivers.
Make sure any unnecessary background tasks are terminated. These tasks could interfere with the running of the game.

How to end your background tasks
Make sure to get the latest patch available for your game. You can find patch information by clicking the "Patches" link on the left side of the Support.EA.com site. If you cannot locate your patch there, go to EA.com and look for your game's homepage.
Occasionally during installation, some files that contain graphics for the background, maps, players, etc. may not be installed or copied to the hard drive from the CD-ROM correctly. You may need to completely uninstall the game and try reinstalling it.

AFKOMSTIG VAN EA GAMES

Het is dus inderdaad verstandig om the sims 2 te downloaden.

Maar, het is illegaal!

Dit is niet waar, kopie voor eigen gebruik mag wel degelijk en die mag je dus ook downloaden. De regels hieromtrend zijn lastig, ja. Maar dit is toegestaan.

Daarbij beterft het een laptop waarvan de videokaart gewoonweg te zwak is voor de uitbreidingen.

Mijn Excuses Lita112.

Het spijt mij dat ik (waarschijnlijk) het verkeerde antwoord heb gegeven.

Maar, dat van die videokaart is dan weer een ander verhaal, ik heb ALLE uitbreidingen op mijn laptop met DEZELFDE videokaart!

afbeelding1.jpg (het bewijs)

Groetjes Martijn!

En je hebt ook exact dezelfde laptop? Met hetzelfde geheugen en processor?

Dat een kaart niet word ondersteund betekend niet direct dat iets niet gespeeld kan worden. Dit hangt ook af van de overige onderdelen. Feit blijft dat een alptop nu eenmaal niet zozeer geschikt is om mee te gamen.

Ik ga er toch van uit dat de videokaart het euvel is in dit geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan