JipBabsFleur
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2007
Pasgeleden wilde ik de sims 2 met een uitbreiding installeren. De installatie van alleen de sims 2 ging helemaal goed, maar toen ik de uitbreiding ging installeren werd er gezegd dat ik cd4 van de sims 2 erin moest doen om het spel up-to-date te maken. Toen ik dat dus wilde doen kreeg ik een foutmelding. Alleen stond er helemaal niks in dat venstertje. Er stond alleen zo'n rood rondje met een wit kruis erin. Heel de installatie werd hierna ongedaan gemaakt.
Ik heb nu heel dit forum afgezocht naar mensen met hetzelfde probleem. Ik heb er veel gevonden maar bij geen 1 was de oplossing gevonden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen!?!
De sims 2 met alle uitbreidingen hebben al eerder op mn pc gestaan, dus ik snap niet wat er nu verkeerd/anders is
Ook heb ik die update appart geinstalleerd, zodat dat tijdens de installatie niet meer gedaan hoeft te worden. Alles werd nu wel goed geinstalleerd, maar als ik het spel wilde spelen kwam ik niet verder dan het venster waar de sims geladen moet worden. Dus ik ben nog geen stap verder.
Hoop dat iemand mij kan helpen!!
Ik heb nu heel dit forum afgezocht naar mensen met hetzelfde probleem. Ik heb er veel gevonden maar bij geen 1 was de oplossing gevonden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen!?!
De sims 2 met alle uitbreidingen hebben al eerder op mn pc gestaan, dus ik snap niet wat er nu verkeerd/anders is

Ook heb ik die update appart geinstalleerd, zodat dat tijdens de installatie niet meer gedaan hoeft te worden. Alles werd nu wel goed geinstalleerd, maar als ik het spel wilde spelen kwam ik niet verder dan het venster waar de sims geladen moet worden. Dus ik ben nog geen stap verder.
Hoop dat iemand mij kan helpen!!