Sims 2 installatie! Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JipBabsFleur

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Pasgeleden wilde ik de sims 2 met een uitbreiding installeren. De installatie van alleen de sims 2 ging helemaal goed, maar toen ik de uitbreiding ging installeren werd er gezegd dat ik cd4 van de sims 2 erin moest doen om het spel up-to-date te maken. Toen ik dat dus wilde doen kreeg ik een foutmelding. Alleen stond er helemaal niks in dat venstertje. Er stond alleen zo'n rood rondje met een wit kruis erin. Heel de installatie werd hierna ongedaan gemaakt.
Ik heb nu heel dit forum afgezocht naar mensen met hetzelfde probleem. Ik heb er veel gevonden maar bij geen 1 was de oplossing gevonden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen!?!
De sims 2 met alle uitbreidingen hebben al eerder op mn pc gestaan, dus ik snap niet wat er nu verkeerd/anders is:confused:
Ook heb ik die update appart geinstalleerd, zodat dat tijdens de installatie niet meer gedaan hoeft te worden. Alles werd nu wel goed geinstalleerd, maar als ik het spel wilde spelen kwam ik niet verder dan het venster waar de sims geladen moet worden. Dus ik ben nog geen stap verder.

Hoop dat iemand mij kan helpen!!

Had je Sims 2 ook al geupdate voor je de uitbreiding ging installeren?

Probeer het dan nog eens zonder eerst te updaten, maar direct daarna de uitbreiding te installeren.

Ik heb de update eerst voor het installeren van de uitbreidingen geinstalleerd. Maar ik denk niet dat het gaat lukken om de update erna te installeren. Want het installeren van de uitbreiding wordt steeds afgebroken. En dan wordt de hele installatie ongedaan gemaakt. en heb ik dus niks meer aan de update erachteraan.

Wellicht is dat juist het probleem...

Installeer de sims 2 en ga niet updaten en installeer vervolgens de uitbreiding. De update voor de sims 2 zit daar waarschijnlijk al gewoon bij in.

Proberen kan nooit kwaad.

In het begin heb ik dus ook al geinstalleerd zonder de update eerst te installeren. Ik heb het toen gedaan volgens de normale weg om iets te installeren. Alleen toen ik de uitbreiding wilde installeren werd er gevraagd om cd4 van de sims 2 om het spel up-to-date te maken en vervolgens de installatie af te ronden. Toen ik die cd erin had gedaan ging de installatie gwoon verder. Alleen toen het laden bij de 100% was, kwam de melding dat het up-to-date maken mislukt was en heel de installatie werd ongedaan gemaakt. En toen dacht ik dus dat als ik de volgende keer met installeren die update al van te voren zou downloaden , dat dan wel alles gewoon goed zou gaan. Maar dat was dus niet zo want het spel startte niet op.

Maar wat ik raar vind,, eerst lukte het wel helemaal om alles te installeren. De sims 2 met alle uitbreidingen heeft ook een paar jaar op mijn computer gestaan. Alleen op een gegeven moment zijn al de spellen er van "af gegooid". Dus ik wilde alles opnieuw gaan installeren, maar dat lukte ineens niet meer. Terwijl ik het precies opdezelfde manier heb geprobeerd.

Heeft het update programma wel toegang tot het internet?

Probeer het anders eens met de firewall uit of geef het programma toestemming om te updaten in de firewall.

Heeft het update programma wel toegang tot het internet?

Probeer het anders eens met de firewall uit of geef het programma toestemming om te updaten in de firewall.

Misschien blijven er dingen in windows plakken .
gekeken of de mappen ook weg zijn ?
C:\Program Files\EA GAMES

of in het register neuzen.

ik installeer altijd gewoon windows opnieuw als iets blijft vastlopen. Weet je gelijk dat je van kwalijke software af bent.

sims 2 nachtleven

Ik dacht, ik installeer even nachtleven
(ik gebruik voor alle simsen de originelen, gekocht in de winkel)
en ik heb verder wel sims 2 seizoenen gehad, maar die heb ik verwijdert zodat ik straks na nachtleven, sims 2 seizoenen installeer en deze op de seizoenen cd kan spelen.
maaar.
nachtleven was eindelijk helemaal geinstalleerd, zegt hij:
up-to-date gaat nu zoeken naar updates voor je sims
en dan:
bliep! updaten mislukt, installatie word afgebroken.
dus ik denk. oke?
dus ik open alvast de update site, want ik denk, misschien kan hij internet niet openen ofzo, maar nee hoor, telkens het zelfde bericht!
help?

Het is niet nodig om de andere uitbreidingen eerst te verwijderen. Je speelt het spel automatisch met de laatst uitgekomen uitbreiding. Dus ook al installeer je nachtleven na seisoenen, dan nog start je het spel met seisoenen.

Het is niet nodig om de andere uitbreidingen eerst te verwijderen. Je speelt het spel automatisch met de laatst uitgekomen uitbreiding. Dus ook al installeer je nachtleven na seisoenen, dan nog start je het spel met seisoenen.

maar dat is het probleem niet
het gaat erom
dat als ik nachtleven installeer hij zegt:
updaten mislukt,
installatie afgebroken

Je kan beter zelf even een nieuwe vraag aanmaken voor dit probleem.

Geef dan ook gelijk de gegevens van je pc, de exacte foutmelding en wat je allemaal al hebt geprobeerd om de boel weer werkend te krijgen.

Ik heb dit ook gehad. Na dat je de sims 2 zelf hebt geinstalleerd, moet je gewoon verder gaan met de uitbreidingen. Als je nu bij de uitbreidingen een foutmeloding of iets krijgt, gewoon niks doen, naar taakbeheer gaan, (ctrl+alt+del) en de updater afsluiten.

nee, ik heb hetzelfde probleem, en als ik ctrl+alt+delete doe dan zegt hij , updaten mislukt en dan wordt de hele instalatie ongedaan gemaakt :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan