Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet als deze optie al gegeven is maar heb jij toevallig iets van cd/dvd coppy spul op je pc staan zoals : deamon tools, clonecd, clonedvd, anydvd (nero niet), enz?
ik weet uit ervaring dat EA daar nogal moeilijk over doet zoals met BF2142 en TBFME 1+2
zo ja verwijder het dan en probeer het nog eens
greetings
jep want de sims 2 gaat dus ook kijken naar de cd/dvd spelers van daemon tools en dan ziet hij dat er niets in zit en stopt hij met zoeken, en mischien gaat de sims2 wel een snelle scan door het register van de pc en ziet dat daemon tool er tussen staat en geen een fout weer.
probeer het eens te verwijderen en start het spel opnieuw, als het nog steets niet lukt dan ligt het niet aan daemon tools.
wat ze op de website vermelden is dat er geen enkele vorm van copieer of cd/dvd mount programma's op de pc mag staan zelfs niet onder de instalatie (mischien daar de fout ingegaan?)
greetings
je hebt toch wel de pc opnieuw opgestart toch?
aah! jammer
ik weet verder niets meer waar het aan kan liggen, heb je al geprobeert om het op een ander pc te instaleren?
heb je niet toevallig nog een dvd speler waardoor het spel vraagt om de cd in de andere cd/dvd speler te stoppen?
je hebt niet toevallig een recovery cd of windows instalatie cd?
ik denk dat dat de enige overgebleven oplossing is
world of warcraft of warcraft III + expansion?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.