sims 2 stop cd erin terwijl die erin zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dus ook niet...
dit is redelijk frustrerend omdat dit een van de weinige spellen is die ik origineel heb en die doet het niet en alle neppe die doen het wel ;)
ik ga hem dan maar ergens anders instaleren denk ik want ik weet niks meer of er moet iemand anders komen die dit leest dat zou helpen :)

help me nou mensen het is nog niet opgelost

Laatst bewerkt:
ik weet niet als deze optie al gegeven is maar heb jij toevallig iets van cd/dvd coppy spul op je pc staan zoals : deamon tools, clonecd, clonedvd, anydvd (nero niet), enz?

ik weet uit ervaring dat EA daar nogal moeilijk over doet zoals met BF2142 en TBFME 1+2

zo ja verwijder het dan en probeer het nog eens

greetings

ik weet niet als deze optie al gegeven is maar heb jij toevallig iets van cd/dvd coppy spul op je pc staan zoals : deamon tools, clonecd, clonedvd, anydvd (nero niet), enz?

ik weet uit ervaring dat EA daar nogal moeilijk over doet zoals met BF2142 en TBFME 1+2

zo ja verwijder het dan en probeer het nog eens

greetings

nou ja het staat erop daemon dan maar ik zet het wel altijd uit als ik dit spel opstart is dat niet genoeg dan?
moet het er helemaal vanaf? :S

jep want de sims 2 gaat dus ook kijken naar de cd/dvd spelers van daemon tools en dan ziet hij dat er niets in zit en stopt hij met zoeken, en mischien gaat de sims2 wel een snelle scan door het register van de pc en ziet dat daemon tool er tussen staat en geen een fout weer.

probeer het eens te verwijderen en start het spel opnieuw, als het nog steets niet lukt dan ligt het niet aan daemon tools.

wat ze op de website vermelden is dat er geen enkele vorm van copieer of cd/dvd mount programma's op de pc mag staan zelfs niet onder de instalatie (mischien daar de fout ingegaan?)

greetings

jep want de sims 2 gaat dus ook kijken naar de cd/dvd spelers van daemon tools en dan ziet hij dat er niets in zit en stopt hij met zoeken, en mischien gaat de sims2 wel een snelle scan door het register van de pc en ziet dat daemon tool er tussen staat en geen een fout weer.

probeer het eens te verwijderen en start het spel opnieuw, als het nog steets niet lukt dan ligt het niet aan daemon tools.

wat ze op de website vermelden is dat er geen enkele vorm van copieer of cd/dvd mount programma's op de pc mag staan zelfs niet onder de instalatie (mischien daar de fout ingegaan?)

greetings

ik ga het er nu afgooien en het weer proberen :D ik edit het zo hoe het ging

EDIT:
nou ik heb het eraf gegooid en hij geeft weer die error :(

Laatst bewerkt:
aah! jammer

ik weet verder niets meer waar het aan kan liggen, heb je al geprobeert om het op een ander pc te instaleren?

heb je niet toevallig nog een dvd speler waardoor het spel vraagt om de cd in de andere cd/dvd speler te stoppen?

heb je niet toevallig nog een dvd speler waardoor het spel vraagt om de cd in de andere cd/dvd speler te stoppen?

als ik hem in de dvd speler stop dan draaid die ff maar er staat niet dat die cd erin zit dan bij deze computer.
en als ik dan op sims druk doet die het zoals gewoonlijk niet..

je hebt niet toevallig een recovery cd of windows instalatie cd?
ik denk dat dat de enige overgebleven oplossing is

je hebt niet toevallig een recovery cd of windows instalatie cd?
ik denk dat dat de enige overgebleven oplossing is

geen recovery cd en geen xp cd voor deze pc wel mijn eigen maar die is nog niet gemaakt ;)
nou dan geef ik het op en ga warcraft maar spelen :P

heb je de sims 2 alleen of ook uitbreiding als je uitbreiding hebt moet je die cd gebruiken en niet je normale sims 2 cd

hoop dat dit werkt

Inderdaad, je moet the sims 2 altijd starten met de cd van de laatste uitbreiding die je hebt geinstalleerd.

Dus als jij huisdieren en seisoenen hebt, start je het spel met seisoenen op (dit is een voorbeeld).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan