sims 2 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

goalie99

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo,

Ik heb de sims 2 (legaal) en toen wilde ik er een crack op zetten, maar toen deed hij het dus wel, maar ik kon geen huizen bouwen???!!! Dit wil ik wel graag & het lukt ook wel(als ik met de cd speel) alleen ik wil het graag zonder cd. Toen heb ik een crack gedownload (zo ééntje die je kunt gebruiken met daemon-tools, alleen deze doet het niet. Ik krijg eerst het opstartschermpje een tijdje te zien en daarna dan komt er ineens een rood kruis voor. Een heel klein schermpje waar niet eens een tekst bij staat:confused: . Maar goed, ik hoop dat iemand dit kan oplossen & zo niet dan is het ook geen heel groot probleem, want dan speel ik hem gewoon met cd:) .

groetjes goalie99

Dat is het probleem van de Sims 2 in combinatie met een crack. Zodra er een crack gebruikt wordt kan er niet meer worden gebouwd.

Hier valt niks aan te doen en je zal dus de cd-rom moeten gebruiken tijdens het spelen....

goalie99 zei:
Hallo,

Ik heb de sims 2 (legaal) en toen wilde ik er een crack op zetten, maar toen deed hij het dus wel, maar ik kon geen huizen bouwen???!!! Dit wil ik wel graag & het lukt ook wel(als ik met de cd speel) alleen ik wil het graag zonder cd. Toen heb ik een crack gedownload (zo ééntje die je kunt gebruiken met daemon-tools, alleen deze doet het niet. Ik krijg eerst het opstartschermpje een tijdje te zien en daarna dan komt er ineens een rood kruis voor. Een heel klein schermpje waar niet eens een tekst bij staat:confused: . Maar goed, ik hoop dat iemand dit kan oplossen & zo niet dan is het ook geen heel groot probleem, want dan speel ik hem gewoon met cd:) .

groetjes goalie99
als jij computer 98 hebt is niet goed ideee om instaleren als jij xp hebt
mischien zit iets langzaaam erin en dat vertraagt

vika2 zei:
als jij computer 98 hebt is niet goed ideee om instaleren als jij xp hebt
mischien zit iets langzaaam erin en dat vertraagt

Voor de crack werkt het goed en erna niet. Wat heeft de hardware of besturingssysteem ermee te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan