Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

annegirly

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Haai!
Ik heb een probleem met sims 2, geinstalleerd maar hij doet het wel maar na 30 min spelen valt de pc uit. Wat zou het probleem zijn? Alle hulp is welkom!
Anne:thumb:

143dixs.jpg

24pz9zn.jpg

Hoezo hij valt uit?
Een foutmelding? Is hij meteen weg?

Ik weet niet tot in hoe verre je kennis van Windows zit.

Maar kijk eens in je logboek zodra de pc opnioeuw is opgestart wat er staat op het moment dat hij uitvalt. (Configuratiescherm => systeembeheer => logboeken.

Ga eens naar Eigenschappen van deze computer (of Windows toets + pause break) => Geavanceerd => Opstart- en herstelinstellingen => Vink onder systeemfouten: "De computer automatisch opnieuw opstarten" UIT.

Misschien dat je nu de foutmelding op je scherm te zien krijgt en je deze kan posten voor ons.

Ik krijg zwart beeld en kan nergens meer opdrukken en dan moet ik op de uitknopdrukken.

dit staat bij logboeken>Toepassing:
De vermelding <C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\TEUN\MIJN DOCUMENTEN\EA GAMES\DE SIMS 2\NEIGHBORHOODS\N004\CHARACTERS\N004_USER00024.PACKAGE> in de hash-toewijzing kan niet worden bijgewerkt.
Logboeken>Systeem.: Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0

Waar staat dit: Ga eens naar Eigenschappen van deze computer (of Windows toets + pause break) => Geavanceerd => Opstart- en herstelinstellingen => Vink onder systeemfouten: "De computer automatisch opnieuw opstarten" UIT.
kan het niet vinden

Anne

Waar staat dit: Ga eens naar Eigenschappen van deze computer (of Windows toets + pause break) => Geavanceerd => Opstart- en herstelinstellingen => Vink onder systeemfouten: "De computer automatisch opnieuw opstarten" UIT.
kan het niet vinden

Anne

Druk op je toetsenbord een op de
windows toets +
Pause
Break​

Deze staat op je toetsenbord boven de pijltjes en rechts van de F12 toets
Ga dan naar het tabblad Geavanceerd.

Klik daar bij opstart en hetinstellingen op instellingen

Daar zie je onder systeemfouten De computer automatisch opnieuw opstarten.

Deze moet je uitvinken.

Als je het nog neit snap zeg dan a.u.b. welk deel het is zodat ik daar dieper op in kan gaan.
Bijvoorbeeld de eerste regel snap ik al niet ofzo.

Ik krijg zwart beeld en kan nergens meer opdrukken en dan moet ik op de uitknopdrukken.

Sorry ik had dit niet gelezen.
De instelling die je nu net hebt gedaan is dat de computer niet meteen opnieuw opstart als je de foutmelding krijg. Maar je hebt nu geschreven dat je hem zelf moet resetten.

Ik neem aan dat je de CD nodig hebt om het spel te spelen?
Zou je misschien een andere CD/DVD rom kunnen gebruken of heb je er maar eentje in zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan