Sims 3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDJ275

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Ik speel sinds een paar dagen de sims 3 (op de computer) (met de buitenleven uitbreiding). Eerst deed hij het gewoon goed. Nu is er echter een probleem. Wanneer er een persoon in mijn huis op de eerste verdieping staat doet hij alsof er iets in de weg staat waardoor hij niet kan lopen, douchen, naar de wc kan gaan enz.. Ook is het rare dat deze persoon dan als het scherm op de 'beganegrond-view' staat hij toch verschijnt, ook al is hij op de eerste verdieping. en dan is het net alsof hij op het plafond staat. Ik kan deze persoon dus niet meer besturen, en zelf kan hij ook niks meer doen en dat gaat dus uiteindelijk niet goed..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het spel al herstart maar het probleem blijft er.

Mischien zit er een fout in je huis.
Probeer het gezin eens te kopieren naar een ander huis om te kijken of je probleem er dan nog is.
MIsschien blokekert spelgoed de toegang ofzo?
Verder weet ik dat sims 3 veel bugs heeft, maar dit klinkt best weol bizar..

problemen sims 3

Beste lezers

ik speel al een tijdje Sims 3 maar sinds kort doet hij heel raar bijv.: mijn poppetje kan mijn huis wel in maar ik kan de inhoud (binnenkant) van mijn huis niet zien en dat is zeer irritant. zou iemand mij hiermee kunnen helpen!:o

Maak je gebruik van Cheats?
Alsje MoveObjectsOn aan hebt, kun je dingen in elkaar verplaatsen, als je opslaat, dan je spel opnieuw start, dn is hij deze cheat "vergeten" maar je voorwerpen zitten nog wel in elkaar, hierdoor komen dus bugs dat mensen niet naar boven kunnen omdat de trap wel naar boven gaat, maar dat deze bijvoorbeeld ineens in het plafondgaat, dfus zonder trapgat.
Dit is een vaak voorkomende fout die mensne vaak maken.
Gebruik moveobjectOn dus NIET bij het bouwen/verbouwen van een huis ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan