Site bijvanderwal.nl check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Site werkt goed,
aleen zou nog aan het uiterlijk,layout werken ;)

Alles wat beter verdelen, kijk eens op google en zoek daar " Templates " en " Layout "
Dan kun je van alles vinden en ook mooie ideen opdoen.

Je kan de textkleur- en type veranderen. Dat geeft je site gelijk een leuker aanzicht ipv. zwarte Times-letters. (bijvoorbeeld: #555, Arial ofzo)
Daarnaast kan je je padding mischien iets hoger zetten (zodat de letters iets meer dan de randen af staan).

Ik ben het eens over de padding en tekstopmaak.
Mag iets meer mee gespeeld worden want nu zie je een website die je zoveel ziet op het net.
En als webdesigner wil je toch juist dat je website anders is dan anderen?

kijk eens naar de uitlijning (Links, HCC Apeldoorn, Nieuws, en in div midden )
probeer i.p.v <br/>(in div midden) een <p> tag te gebruiken voor de teksten, deze p tag kun je ook weer opmaken dan oogt het net wat beter.

#midden p{
padding:10px;
font:normal 12px/14px 'Verdana';
text-decoration:none;
text-align:left; /*(geen justify)*/
}

en maak je #midden{
width:579px;
}

probeer het menu goed uit te lijnen aan beide kanten. tel hoeveel menu items je hebt deel dit door de breedte (geef je site een breedte van 900px, i.p.v 1000px (nu hou je net 2px aan beide kanten over op een resolutie van 1024 x 768) dan kun je het menu ook beter uitlijnen.

en het lettertype wat je gebruikt kies anders een voor een schreefloos lettertype zoals verdana.

maak de links op staat niet professioneel nu ze niet zijn opgemaakt,

maak een footer als afsluiting van de site, hij wordt in een keer afgekapt.In de footer zet je bijv de disclaimer of je naam van je bedrijf, eventueel voor mensen die de site bekijken en interesse hebben kunnen dan bij jou aankloppen.

mocht het je niet lukken o.i.d dan kan ik er altijd eens naar kijken mocht je dit willen.
i.i.g dit waren mijn tips het is opbouwende feedback niet om je af te kraken :)

Laatst bewerkt:
wat je zegt over het menu klop wel maar ik heb een item weg gehaald maar die komt er morgen weer ik dus dat is maar voor even

de rest ga ik even naar kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan