site check graag

• Onderwerp starter Onderwerp starter miem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Site ziet er goed uit. Toch twee puntjes:

Ik vind het contrast tussen de letters en achtergrond echter te laag. Mensen met bepaalde oogafwijkingen kunnen er veel moeite mee hebben.

Verder ben ik niet zo'n liefhebber van geluidjes op een site. Ik luister liever naar geluiden (muziek) die ik zelf uitkies.

Geplaatst door miem
Ik ben bezig met een nieuwe site te maken. Het eerst begin is gemaakt, er moet nog heel veel content worden aangeleverd.
Graag op- of aanmerkingen.

http://www.policedogcenter.com

Heel mooi.........maar dat gegrommm.......had mijn speakers te ver open staan!!

Suc6.

Sorry voor het geluid, maar at was een iee van de opdracht gever. Ik heb de geluidjes wel aangepast aan het soort hond. Luister maar bij "speurhond" en bij "bewaking". Het liefst hadden ze ook nog allerlei animated gifs ;), maar dat heb ik toch maar afgeraden.

Mooie site ik zou alleen onder de knop Home hem verwijzen naar de introductiepagina en niet naar de pagina waar je kan kiezen voor Nederlands of Engels,

Voor de rest ':thumb:'

Bedankt voor het advies, Kramer, ik wist niet zeker of ik terug zou verwijzen naar de introductie of naar de taal keuze.

Ziet er gelikt uit. Als je op de home drukt verwacht je eigenlijk niet de engels/nederlands keuze meer. Ik denk dat jouw inleiding de home moet zijn. Je kunt dat op iedere pagina een vlaggetje zetten om gebruikers van taal te kunnen laten wisselen.

Geplaatst door miem
Sorry voor het geluid, maar at was een iee van de opdracht gever. Ik heb de geluidjes wel aangepast aan het soort hond.

Dat er verschillende geluidjes zijn heb ik wel gehoord. Ga eens snel met je muis langs alle buttons? Word je gek van :D

Zorg voor een button die het gebruik van geluidjes kan uitschakelen. Overtuig je opdrachtgever (middels deze antwoorden) dat geluidjes echt niet meer kunnen, tenzij je natuurlijk een site hebt over geluidjes :D

Weet eigenlijk niet of ik die geluidjes uit kan zetten. Ik heb de navigatie knoppen gemaakt in een flashfilmpje. Iemand een idee hoe ik dat door de gebruiker kan laten uitzetten

Mooi gemaakte site die vlot laadt. Alleen even een open deur intrappen...ik zap weg als ik zulke geluiden hoor. Maak er een alternatief voor want er zullen meer mensen wegzappen.

Strakke vormgeving, alleen als je met je muis snel over de buttons gaat klinkt het wel als een vreemde hond :D

verder veel succes, mooi gedaan

Groeten Oossie

Mooie site, alleen idd die geluidjes. Misschien dat je er een optie in kan doen dat je deze geluidjes/muziek naar keuze aan of uit kan zetten?

Het ziet er zeker goed uit.

Laad lekker snel mooie achtergrond hond.

Complimenten :thumb:

Leuke site!!:thumb:

Alleen vindt ik de kleur niet zo mooi.
Die Hond vindt ik cool!!
Ik zou die geluidjes ook wegdoen

cijfer: 7.5

:D :thumb:

Ik gebruik opera met alle onodige troep uit (java, javascript, plaatjes, (flash) plugin.
Ik schakel die dingen pas aan als het nodig is.
Meestal staat er onderaan een website wel iets van :
Je(/u) hebt de flash speller nodig om deze site te bekijken, deze kunt u hier download
Dan gooi ik flash pas aan. Onthoud dat webdesing bijna altijd (indirect of direct) om geld draait en elke gebruiker die wegloopt een klant minder is.
Daar naast ben ik nie zo weg van een splash screen waar je de taal kan kiezen.
Neem standaard engels en doe de vlagetjes onderaan het menu (wel goed zichtbaar). Dat bespaart 1 klik voor de meeste gebruikers en de nederlanders (of belgen) weten meteen waar het over gaat.

Toen ik het intro plaatje zag d8 ik: wat zal dit een mooie site zijn. maar toen ik de site bekeek, ik vondt/vindt 'm tegenvallen... vrij saai en alleen een plaatje van een hond, probeer er eens wat moois bij te maken, een layout of zo...

Het is een begin en het zal zeker ook wel goedkomen! :thmb:

Zoals ik al in het begin zei, dit is een eerste opzet. Er moet nog heel veel content worden aangeleverd. Op de nu nog lege pagina's moeten nog veel foto's etc komen. Alleen de introductie pagina en de contact pagina zijn af, de rest is alleen een eerste opzet.

Ik vind um nu al mooi.
En die geluidjes vind ik eigenlijk wel leuk, 5 minuten mee zitten spelen :) :)

Geplaatst door stefanmethorst
Eerder geplaatste opmerking reeds verwijderd door moderator

Gewoon ff et de muis er heel snel overheen krijg je een flink vreemde hond :) of eerst op home dan op ...., enz, enz dat houd je wel 5 minuten bezig ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan