Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan me vergissen, maar volgens mij moet 'U' tegenwoordig met een kleine letter...Indien U geïnteresseerd bent zaken te doen of indien U enige andere vragen heeft, neemt U gerust vrijblijvend contact op. Wim Maas zal U graag van dienst zijn.
twee keer 'dan ook', dat leest een beetje raarEen klant teleurstellen is dan ook een uitzondering. Met een kennelcapaciteit van 80 honden is de keuze van de klant dan ook bijna ongelimiteerd.
being that klinkt nogal raar. 'Dat zijnde'Being that Mr. Maas was always busy with training and the dog sport, he turned his hobby into his profession.
he succeeded in becoming one ofhe succeeded to become on of
komma mag wegWim Maas and his staff, have always
klinkt heel raar. Alsof ze allebei (hij en zijn staf) een andere groep honden hebben om te laten zien.Both Mr. Maas and his professional staff have suitable dogs to show any customer every day of the year.
ander lettertype dan de andere koppenIntroduction
Misschien moet je de zinsbouw heroverwegen. Ik las hier in eerste instantie: Onze honden hebben garantie op hun gezondheid en ze werken zes maanden... Dat lijkt me niet de bedoelingOur dogs are fully guaranteed on their health and work for six months.
de uitdrukking 'speak with' word meestal gebruikt om een hulpmiddel of omstandigheid aan te duiden, en niet een persoon (speak with your hands, speak with confidence) Ik weet niet precies hoe het zit met speak/talk to/with... Misschien iemand anders hier?Mr. Wim Maas will be more than happy to speak with you at any time
Geplaatst door miem
Meelman, bedankt voor je correcties. Om je de waarheid te zeggen, ik heb de teksten aangeleverd gekregen en gekopiëerd en geplakt en hier en daar een break tussen gevoegd, maar verder niet gelezen. Ik zal morgen jou suggesties opvolgen en het een en ander veranderen.
misschien een beetje....Geplaatst door stefanmethorst
Ik denk dat meelman zich verveelde!!!![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.