site check graag

• Onderwerp starter Onderwerp starter miem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig vinden sommige de geluidje toch wel mooi .;)
De opdrachtgever vindt de geluidjes nog steeds geweldig, maar zelf word ik er "honds"beroerd van (grapje).

Zinloze opmerking van stefanmethorst verwijderd.

Indien U geïnteresseerd bent zaken te doen of indien U enige andere vragen heeft, neemt U gerust vrijblijvend contact op. Wim Maas zal U graag van dienst zijn.
ik kan me vergissen, maar volgens mij moet 'U' tegenwoordig met een kleine letter...
Een klant teleurstellen is dan ook een uitzondering. Met een kennelcapaciteit van 80 honden is de keuze van de klant dan ook bijna ongelimiteerd.
twee keer 'dan ook', dat leest een beetje raar

Bij 'contact' is de pagina nogal vreemd uitgelijnd. Misschien kun je hem uitlijnen zodat het recht boven 'Webdesign Miriam Steger 2003 ©' komt te staan

Being that Mr. Maas was always busy with training and the dog sport, he turned his hobby into his profession.
being that klinkt nogal raar. 'Dat zijnde'

Volgens mijn woordenboek is een speurhond een tracker dog..

he succeeded to become on of
he succeeded in becoming one of
Wim Maas and his staff, have always
komma mag weg
Both Mr. Maas and his professional staff have suitable dogs to show any customer every day of the year.
klinkt heel raar. Alsof ze allebei (hij en zijn staf) een andere groep honden hebben om te laten zien.
ander lettertype dan de andere koppen
Our dogs are fully guaranteed on their health and work for six months.
Misschien moet je de zinsbouw heroverwegen. Ik las hier in eerste instantie: Onze honden hebben garantie op hun gezondheid en ze werken zes maanden... Dat lijkt me niet de bedoeling :D
Mr. Wim Maas will be more than happy to speak with you at any time
de uitdrukking 'speak with' word meestal gebruikt om een hulpmiddel of omstandigheid aan te duiden, en niet een persoon (speak with your hands, speak with confidence) Ik weet niet precies hoe het zit met speak/talk to/with... Misschien iemand anders hier?

Ik zie nu dat 'Webdesign Miriam Steger 2003 ©' steeds in het midden van de pagina is uitgelijnd. Dat kun je beter midden onder de tekst zetten.

Sorry dat ik hier ontzettend zit te mierenneuken, maar ik heb een bijbaantje als visueel tekstcorrector dus ik kon het niet laten.

Laatst bewerkt:
Meelman, bedankt voor je correcties. Om je de waarheid te zeggen, ik heb de teksten aangeleverd gekregen en gekopiëerd en geplakt en hier en daar een break tussen gevoegd, maar verder niet gelezen. Ik zal morgen jou suggesties opvolgen en het een en ander veranderen.

Geplaatst door miem
Meelman, bedankt voor je correcties. Om je de waarheid te zeggen, ik heb de teksten aangeleverd gekregen en gekopiëerd en geplakt en hier en daar een break tussen gevoegd, maar verder niet gelezen. Ik zal morgen jou suggesties opvolgen en het een en ander veranderen.

Ik denk dat meelman zich verveelde!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan