Site check: (hier stond een naam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEOboost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
1
Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum en zou graag gelijk willen beginnen met een website waar ik op dit moment nog hard aan werk.

Bij deze website was vooral het overzicht belangrijk. Ook moest de website ''clean'' en ''fresh'' worden. En ook moest er een nieuwsscript opkomen, zodat de laatst nieuwtjes geplaatst kunnen worden.

Wel heb ik nog even jullie tips en criteria nodig om dit project tot een goed einde te brengen. Heb je bugs gevonden? Heb je tips? Speak out!

Check.

Groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bezoekers op de "Site check" sectie. Deze sectie is bedoeld om je eigen site te laten checken voor positief of negatief commentaar. Ook mag je je eigen site promoten zolang er niets commercieels aan is. Worden er zaken te koop aangeboden, of is er (te) veel reclame, dan is dat niet toegestaan. Dus sites waar je zelf beter van wordt. Hieronder verstaan we ook sites met één of meerdere zogenaamde affilate link(s) op de website en/of in de link naar de website. Je kunt hier tips te delen met andere Helpmij leden. Heb je een tool of dienst gevonden voor een goede site promotie, of wil je aan andere webmasters hun mening over jouw site vragen, plaats het dan hier. Ook moet de site die je laat checken of promoot, voldoen aan de helpmij regels. De site die je aanbiedt mag geen 'concurrent' zijn van Helpmij. Een database met computer kennis mag, maar een computer-problemen gerelateerde helpdesk of forum is niet toegestaan. Met vriendelijk groet, De moderators van de "Site Check" sectie.

Bron: HelpMij Aankondiging.


slotje3ab3.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan