Site Check

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Hallo,

Ik heb deze site gemaakt: http://robertg.9999mb.com/
Zouden jullie kunnen kijken of er nog fouten in zitten, en of hij er zo goed uitziet?

De host waar hij nu op staat is gratis en de google add en de add onderaan komen dus ook van de host. Domein heb ik ook nog niet...

Bedankt!

RobertG.

Urahost? Uploading?
Of zie ik de verkeerde page?

Ja, dat klopt.

Edit: Alles behalve de google add en dit;

$$$ Make money just by browsing the internet $$$
| 9999MB.com - FREE PHP & MYSQL HOSTING |
Shared Hosting, Managed Dedicated Servers

Weining site te zien, of heb je dit uploadscript in elkaar geflanst :rolleyes:

Dat geloven we ook wel maar de link die je geeft leidt niet naar de website die je denk ik bedoelt...

At UraHost.com you can upload all your small and big files. Feel free to use or service and come back anytime you want.

Dan vindt ik het een waardeloze site :confused:

Dit is het resultaat bij mij want ik geloof dat jij iets anders ziet... :rolleyes:

Begrijp ik dit nou goed... Moet hetgeen te zien is op mijn ss jouw site voorstellen?

Het lijkt niet eens op een normale site, ik mis een normaal menu met inhoud. Ik mis een doel , wat je met de site wilt gaan doen.

Zoals ik het nu zie heb je gewoon de bron van Urahost overgenomen...

:shocked:

Dat is inderdaad mij site (behalve de banners).
Het nut van de site is een file host.
En nee, ik heb niets gekopieerd van UraHost.com want dat heb ik zelf bedacht!
UraHost word de naam, en UraHost.com het domein.

Pff zeer handig dat je dat soort dingen dan ook meteen vermeld... Vindt je het gek dat ik zo dom zit te doen...

Tja als je een filehost gaat maken dan is dit inderdaad een goed begin, niet teveel poespas en het is (na een poos) duidelijk wat het moet doen... Toch zou ik nog wel een andere begin pagina maken met een beetje info over de site mbt wat je er kan doen aangezien het bij mij dus nieteens duidelijk was...

Er staat toch: At UraHost.com you can upload all your small and big files. Feel free to use or service and come back anytime you want.

Lijkt me een vrij duidelijke zin.:D

Dat wel maar waar kan ik mijn geuploade bestand terug vinden? Hoe weet ik dat wat ik upload niet bij andere mensen terecht komt?

Upload maar eens een bestand, dan krijg je een download link.
En dat laatste zou dan in de T.O.S. moeten komen, rechts boven aan.

Oke, maar snap je een beetje wat ik nog vindt mankeren aan de site? Echte duidelijk, dus dat men weet dat na het uploaden een link verschijnt die naar het bestand leidt en ook welke bestanden wel en niet toegestaan zijn.

Qua layout vindt ik met het gestelde doel dat er niets mis mee is.

Goed gedaan: duidelijke lay-out!:thumb:

1) Alleen dit staat er:

Feel free to use or service and come back

Ik denk dat het moet zijn:

Feel free to use our service and come back

2) En als ik een plaatje heb geupload dan krijg ik deze downloadlink: http://robertg.9999mb.com/storage/890091
Als ik dit kopier naar de adresbalk kan ik een bestand zonder extensie downloaden wat niet te openen is.

Laatst bewerkt:
Oke, maar snap je een beetje wat ik nog vindt mankeren aan de site? Echte duidelijk, dus dat men weet dat na het uploaden een link verschijnt die naar het bestand leidt en ook welke bestanden wel en niet toegestaan zijn.

Qua layout vindt ik met het gestelde doel dat er niets mis mee is.

Alle bestanden zijn te gestaan, met uitzondering van de dingen bij de T.O.S.

Goed gedaan: duidelijke lay-out!:thumb:

1) Alleen dit staat er:

Feel free to use or service and come back

Ik denk dat het moet zijn:

Feel free to use our service and come back

2) En als ik een plaatje heb geupload dan krijg ik deze downloadlink: http://robertg.9999mb.com/storage/890091
Als ik dit kopier naar de adresbalk kan ik een bestand zonder extensie downloaden wat niet te openen is.

1) Klopt, Spelfoutje;)
2) Het zelfde doet hij met een txt. bestand. Zou het beter zijn om die te kunnen downloaden?

Het lijkt mij het best dat of de download van het bestand direct start of dat je een pagina krijgt met de informatie van het bestand en met een downloadlink.
Dat laatste is natuurlijk meer werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan