Site controle: flippie.webs.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoshi2889

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
27
The link is eigenlijk voortgekomen uit ShoutBox, een programma voor de DSi. De site is in het Engels. Als je geen links wilt zien, die heb ik opgeborgen in ''Links''. Check hem A.U.B!:thumb:
 
Sja, en een link naar je site zou zo handig zijn.....
 
Misschien is het een uitdaging om HTML teleren en ftp. Kan je veel meer mee dan webs.com
 
Oefenen is de moeite waard. Maar je kan oefenen door een web builder een web builder die ik vroeger heb gebruikt is wysiwyg web builder. Bekijk hem even. Probeer de trail versie uit.
En je kan je gratis webhost starte op 000space.com. En download een ftp client bijvoorbeeld filezilla.
 
Oefenen is de moeite waard. Maar je kan oefenen door een web builder een web builder die ik vroeger heb gebruikt is wysiwyg web builder. Bekijk hem even. Probeer de trail versie uit.
En je kan je gratis webhost starte op 000space.com. En download een ftp client bijvoorbeeld filezilla.
OK, daar heb ik dus ECHT geen verstand van... Ik ben nu een forum aan het maken op www.messageboard.nl - phpBB forum -, maar ik wil ECHT zó graag een Windows Server (jaartal) computer...
 
Oh, en over die wysiwyg site builder: Is deze ook compatible met Windows XP? Ik zag alleen dat logo van Vista staan...
 
Tuurlijk, hij moet op XP Draaien. En als je een forum wilt maken kan je phpbb3 gebruiken met 000space.com Voeg me msn maar toe als je iets niet snapt erwin@raymondware.nl
 
Die phpbb3 is geen web builder het is al een forum maar dan moet je hem zelf installeren
 
Laatste vraagje: Is dat ''Adres opgeven'' veilig? Hopelijk komen ze niet langs...
 
Ehhh... Ik denk dat ik Webs beter kan gebruiken: Ik wil ook nooit geen gek persoon KRIJGEN lolz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan