site door mij niet bereikbaar, door anderen wèl

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
346
Hallo,

wekelijks kijk ik wegens een gemeenschappelijke muzikale hobby op http://www.bellybongo.com, maar sinds een dag of vier krijg ik de melding dat de betreffende server niet gevonden kan worden. Een vriend van mij heeft exact hetzelfde probleem (wij zitten beiden via @home). De webmaster van bellybongo meldt dat zijn stats aangeven dat er wel degelijk bezoekers komen en zelfs via links op ònze pagina's. :8-0: Heeft iemand énig idee hoe dit kan?
Ik weet niet of het verband houdt, maar sinds dezelfde tijd komt mijn eigen startpagina ook verschrikkelijk langzaam binnen
Wellicht dat enkele mensen beide links even kunnen checken en hun ervaringen doorgeven?
 
Bellybongo doet het hier in 1 sec en Turkenburg/startpagina doet het in ca 6 sec, zelfde scherm als H@NsiePanzzzer (beetje rommelig inderdaad)

(cistron Bbned MAXX)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jan_Maes
Probeer anders eens een andere browser!

Meer browsers op http://shareware.gostart.be

Daar staan bij browsers ook GATOR en Kazaa 2.6.4 bij. Dat lijkt me juist NIET geschikt (spyware).En kazaa is trouwens geen browser.

Je kunt beter wat specifieker zijn door bv Mozilla of Opera te zeggen, anders gaat iemand bv gator installeren:D ;)

PS. Ik heb de 2de site met Firefox geprobeerd: 23 sec!
 
Laatst bewerkt:
Hetzelfde verhaal als bij H@nziepanzzzer.
eerste is erg rap, de 2e blijft steken bij de downloads van de links, verder zeer rommelig.
Vraag eens na of er meer leden van @home dit probleem ondervinden. @home zou dit probleem dan kunnen verhelpen.
 
Wanneer je Microsoft Internet Explorer gebruikt:

Misschien helpt het om bij 'Extra' en dan 'Internet Opties' de optie 'Bestanden Verwijderen' en 'Cookies verwijderen' uit te voeren. Misschien is er op de PC iets opgeslagen (een cookie of ander bestand) waardoor dit probleem veroorzaakt wordt. Explorer zoekt dan niet echt op internet, maar komt bij een foute verwijzing op de eigen harde schijf uit.
 
Geplaatst door Tanja1968


Daar staan bij browsers ook GATOR en Kazaa 2.6.4 bij. Dat lijkt me juist NIET geschikt (spyware).En kazaa is trouwens geen browser.

Je kunt beter wat specifieker zijn door bv Mozilla of Opera te zeggen, anders gaat iemand bv gator installeren:D ;)

PS. Ik heb de 2de site met Firefox geprobeerd: 23 sec!

:8-0: Zou ik er inderdaad even uithalen :rolleyes:

als je perse iets met kazaa daar hebt willen staan, zet er dan Kazaa Lite neer.
 
Bekijk eens voor de gein de source van de 2e pagina....
Dan weet je meteen waarom het zolang duurt.....
 
Geplaatst door KaWouter
Bekijk eens voor de gein de source van de 2e pagina....
Dan weet je meteen waarom het zolang duurt.....

Zou je mij dat dan kunnen uitleggen? Ik weet het, deze pagina heb ik nog gemaakt met een hopeloos verouderd wysiwyg-progje en is nodig aan vervanging toe. Ik zie daar een beetje tegenop eerlijk gezegd... Echter: bij mij ziet íe er prima uit (als de links eenmaal geladen zijn)

Wèl bedankt voor alle reacties, ook uit de reacties op troubles@home blijkt dat dit dus aan @home moet liggen
 
Als ik jou was zou ik eens met Dreamweaver of Frontpage een websiteje opnieuw opzetten.

Op de pagina die je wilt tonen staan (bijna) alleen maar links dus de laadtijd kan veel lager.....
 
Hoe stel ik een open proxy in?

(Met alle respect, Kawouter: dit is geen antwoord op mijn vraag. Tegenwoordig werk in rechtstreeks in html en dat bevalt prima. Alleen zie ik er een beetje tegenop om deze pagina opnieuw te maken. Tot nu toe was íe ook altijd binnen twee seconden op mijn scherm. Nu niet, dus ik vroeg mij af wat jij dan in mijn bron zag, dat "meteen" de traagheid verklaarde.)

Maar goed mijn echte probleem was: hoe kom ìk weer op www.bellybongo.com ?

Ik las op troubles@home dat je dan een open proxy moet instellen. Hoe doe ik dat?
 
Het probleem is op de volgend manier opgelost:


Ik heb een proxy server gevonden die wel met alle sites werkt.

adres: 212.253.49.76
poort: 80

de instellingen veranderen via

IE.

-> Menubalk Extra
-> Internet opties
-> Tabblad Verbinding
-> Lan instellingen
-> 3e vinkje aanvinken "proxy gebruiken"
-> adres en poort invullen
-> OK knop klikken


Bij firefox gaat het op een soortgelijke manier

en mijn startpagina komt ook weer sneller binnen ...


Bedankt voor alle bijdragen!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan