Site gemaakt met Site Builder kan ik niet publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi csshunter,

tja ik vind het uiterlijk enzo wel mooi, wat is jou advies dan?

groetjes Kraaijennest

Ik kan in de html van je afsprakenpagina PHP code zien, da's niet de bedoeling. Waarschijnlijk is de server zo ingesteld om alleen bestanden met de extensie .php op PHP code te controleren (even aangenomen dat PHP überhaupt geïnstalleerd is), jouw pagina heeft de extensie .html, dat gaat dus niet werken.

Nog even twee andere dingen.

Je hebt op dit moment geen titels voor je pagina's, dat is niet alleen niet mooi, het maakt je ook moeilijker te vinden voor mensen die met een zoekmachine op zoek zijn naar, bijvoorbeeld, reiki massages.

Dan nog de foto op de voorpagina, je hebt daar een grote foto gebruikt die je door CSS kleiner laat maken en andere verhoudingen geeft. Dit heeft een aantal gevolgen. 1) Mensen moeten om die kleine foto te kunnen zien de grote foto downloaden, tegenwoordig is dat voor de meeste mensen geen probleem, maar toch. 2) Doordat je de verhoudingen laat veranderen wordt het beeld samengedrukt, is niet zo mooi. 3) Beeldbewerkingsprogramma's leveren betere kwaliteit dan browsers bij het kleiner maken van plaatjes. (al wisselt dit per browser) Het is beter om plaatjes eerst met een beeldbewerkingsprogramma (Paint bijvoorbeeld) op de gewenste grote te brengen en ze dan op de site te zetten.

Hoi csshunter,

tja ik vind het uiterlijk enzo wel mooi, wat is jou advies dan?

groetjes Kraaijennest
Je zou Kompozer kunnen proberen, da's een gratis programma dat, voor zover ik weet, behoorlijke code oplevert. Wat deze sitebuilder uitspuugt is zo wanordelijk dat er moeilijk achter te komen is wat er precies waar fout gaat.

Hoi Naarling,

kompozer is toch alleen maar werken met html?
ik kan helemaal geen html dus ...

foto ga ik nog veranderen qua grootte ;)

als ik plesk suitebuilder kijk staan er wel pagina titels en als ik mijn site open staat er bijv toch : http://ki-ma.nl/praktijk.html
of bedoel je dat niet?

en als het goed is staat in mijn afspraken pagina alleen dat ik bezig ben met een formulier maar dat het niet lukt toch?

graag je reactie.

Hoi Naarling,

kompozer is toch alleen maar werken met html?
ik kan helemaal geen html dus ...
Nee hoor, Kompozer is een zogeheten WYSIWYG (wat je ziet is wat je krijgt) editor. Al kun je er ook handmatig de HTML me bewerken als je dat wilt.

als ik plesk suitebuilder kijk staan er wel pagina titels en als ik mijn site open staat er bijv toch : http://ki-ma.nl/praktijk.html
of bedoel je dat niet?
Dat is het adres van je site. Wat ik bedoel is de titel, die staat in de browser in het tabje en/of in de titelbalk bovenaan het scherm. In het geval van je voorpagina is de titel op het moment index.html Wat natuurlijk niet echt beschrijvend is.

en als het goed is staat in mijn afspraken pagina alleen dat ik bezig ben met een formulier maar dat het niet lukt toch?
Nu inderdaad wel :)

formulier hulp

Hoi ik kan nog steeds geen formulier op mijn site krijgen die werkt.
Mochten er mensen zijn die me alsnog kunnen helpen dan hoor ik het graag.

groetjes Kraaijennest

Het is een tijdje stil geweest in deze topic na 12 april.;)
Ben je intussen verder gekomen? Wat heb je geprobeerd en waar loop je op vast?

Hoi ik heb zojuist weer geprobeerd om er het feeback formulier op te zetten ( op de afspraak pagina ) dat in het programma sitebuilder zit en dan geeft ie dit weer aan:

De site kan niet worden gepubliceerd bij de opgegeven locatie.
Site kan niet worden gepubliceerd omdat status locatie van publicatie 'Fout' is.
Details:
Configuration error: Define the order in which the default documents (default.htm, default.aspx, etc.) will be used to respond the browser request..

Ik had ook nog geprobeerd om via de de site webmeesteres een formulier er op te krijgen doet ie ook niet.
Mijn mailform werkt ook niet op mijn site.

Ik wil gewoon een formulier dat werkt :confused: en mijn site zo behouden verder.
Hoop dat iemand me er toch mee kan helpen.

Groetjes Kraaijennest

http://ki-ma.nl

Laatst bewerkt:
heeft dit er soms iets mee te maken?

Gebruik deze pagina om type IIS applicatiepool in te stellen die gebruikt wordt om aanvragen naar de aan de momenteel geselecteerde webruimte gekoppelde IIS websites te verwerken.

Opmerking:

U hebt het maximale aantal exclusieve applicatiepools beschikbaar in uw abonnement verbruikt. Om exclusieve applicatiepool voor deze website te kunnen gebruiken, moet u andere webruimte(s) voor gebruik van gedeelde applicatiepool instellen.

Pool type: Shared
(Vergelijken met gedeelde applicatiepool, exclusieve applicatie pool isoleert uw websites van websites van andere eigenaars in het systeem waardoor een hoger niveau van veiligheid en stabiliteit voor uw webapplicaties wordt gecreëerd.)
Pool modus: Geintegreerde
(Klassieke modus verstrekt compatibiliteit met IIS 6.0, terwijl geintegreerde modus u nieuwe eigenschappen van IIS 7.0 laat gebruiken. De modus kan alleen ingesteld worden op applicatiepools draaiende met ASP.NET 2.0.)

Mijn persoonlijke visie:

Je gebruikt een tool (Site Builder) waar blijkbaar niemand op dit forum affiniteit mee heeft.
Csshunter heeft in deze topic zelfs al geadviseerd om die niet meer te gebuiken.

Dus eigenlijk denk ik dat jouw formulier er langs de route van deze topic nooit meer gaat komen. (Deze topic loopt al meer dan 3 maanden en er is geen stap gezet).
Kun je niet overwegen om iemand te zoeken, met meer verstand van zaken dan jij zelf, die het voor je kan doen?
Hier bijvoorbeeld.

No offense trouwens! We hoeven ook niet allemaal deskundige webbouwers te worden.

Nou dan stop ik de post maar en nee ga niemand anders mijn site laten maken blijf het zelf proberen.
:o

vraag foutmelding met publliceren site

Hoi ik dacht ik hou er maar mee op om een formulier erop te krijgen.
Maar nu had ik dus het e.e.a zitten wijzigen en nu krijg ik mijn site er niet meer op.

Nu nieuwe site opnieuw gemaakt en omdat er dus een instelling niet goed staat? Ik er niet uitkom welke dat is wil ik vragen of jullie weten hoe dit komt?

ALs ik de site wil publiceren krijg ik volgende melding.

De site kan niet worden gepubliceerd bij de opgegeven locatie.
Site kan niet worden gepubliceerd omdat status locatie van publicatie 'Fout' is.
Details:
There is either a problem with connecting to the HTTP server specified in the web site URL, or the web site URL does not correspond to the specified publishing location

Requested URL: http://KI-MA.nl/Test9dff0822-bed3-4...est.html?218e9132-5098-4bd3-86d0-432cded06924
HTTP response code: 500.

Wil deze er gewoon even op zetten en daarna met een ander programma gaan werken.

hoop dat iemand me kan helpen.

gr kraaijennest

Hoei,
De hele site www.ki-ma.nl ligt er momenteel uit wegens een serverfout. :confused:
Behalve de pagina's zijn ook de css en de images niet meer te bereiken in de mapjes waar die in horen te staan.
D.w.z. misschien ligt het probleem niet bij jou, maar bij de provider. Heb je al eens contact opgenomen met de kpn-Helpdesk?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

hoi nee die geven geen ondersteuning aan sitebuilder!
Snap er geen snars van.
Zie iets over het hoofd maar wat :o

Hoi,
Ik zie van allerlei merkwaardige dingen op de server gebeuren :rolleyes::
  • Eerst was er het bericht van de Server Error, dus "kompleet kapot".
  • Toen kwam er een paar uur geleden bij de startpagina een bericht "Oneindige lus. - Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen. De browser is gestopt met pogen het opgevraagde item op te halen."
  • Tegelijkertijd werd voor de verdere pagina's het bericht afgegeven: "Pagina niet gevonden".
  • Dus geen Server Errors meer, maar het leek erop alsof de hele site was leeggehaald.
  • Maar op dit moment geeft de site het bericht: "Adres niet gevonden. - Firefox kan de server op www.ki-ma.nl niet vinden." :shocked:
  • Datzelfde geldt ook voor de vroegere andere pagina's, zoals http://www.ki-ma.nl/reiki.html. - Dus niet "Pagina niet gevonden", maar "Server niet gevonden".
  • Hij ligt er nu dus weer helemaal uit ... :eek:

als ik nu alles eruit gooi : uit de wwwroot map ?
als ik er eens alles afgooi?
zou dat kunnen helpen?

als ik nu alles eruit gooi : uit de wwwroot map ?
als ik er eens alles afgooi?
zou dat kunnen helpen?
Ja, als je een back-up van de site hebt, zou ik dat ook eens proberen. Dan kan je daarna alles er stuk voor stuk weer opzetten, en telkens kijken of het nog goed gaat.

Als eerste kan je dan een pagina naar de root uploaden die je index.html noemt, en als code heeft:
HTML:
<html>
<head>
    <title>PIEP</title>
</head>
<body>
     piep
</body>
</html>
Als je dan naar je site surft en daar "piep" ziet staan, is er in elk geval niets ernstigs met de server aan de hand. :)
Na die geslaagde test kan je dan verder met de rest.
Maar mocht er geen 'piep' komen, en weer een Server Error, dan zou ik toch eens contact opnemen met de provider om dat te melden, en te vragen of ze de site willen resetten.

Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hoi csshunter,

Geprobeerd uiteraard en lukt niet, ga morgen inderdaad maar eens even bellen naar KPN.
Ik heb een eigen praktijk en een website moet natuurlijk wel online zijn :confused:
bedankt voor je reacties!
Hoop morgen iets te weten.

Groetjes Kraaijennest

formulier website maken

Hoi de KPN heeft blijkbaar mijn website gereset!
Zonder mij er over in te lichten, vanmorgen lukte het me opeens om deze weer online te krijgen.

Nu ben ik dus bezig met een nieuwe site.
Aangezien een formulier er op zetten nog steeds niet lukt ( via sitebuilder feedback formulier) dan krijg ik nog steeds een melding over afspraak aspx, wil ik graag weten hoe ik bijv. een pdf file kan gaan gebruiken om daar gegevens in te laten vullen en naar mijn mail adres te laten versturen.

Dus via Adobe een formulier maken en als link op de site plaatsen?

Graag jullie hulp.
Alvast bedankt.

Groetjes Kraaijennest

pem default page

Hoi,

Mijn site staat er dus weer op.
Nu heb ik natuurlijk de eerste pagina index.html genoemd.
Maar als ik nu in Google zoek geeft ie het volgende weer als ik zoek op ki-ma:

PEM Default page
Welkom. Dit is de standaard pagina voor d137281-1.pem.kpn.net. Deze pagina is automatisch gegenereerd. Maak uw eigen index.html om te voorkomen dat deze ...

Hoe komt dit?

Hoi,

Mijn site staat er dus weer op.
Nu heb ik natuurlijk de eerste pagina index.html genoemd.
Maar als ik nu in Google zoek geeft ie het volgende weer als ik zoek op ki-ma:

PEM Default page
Welkom. Dit is de standaard pagina voor d137281-1.pem.kpn.net. Deze pagina is automatisch gegenereerd. Maak uw eigen index.html om te voorkomen dat deze ...

Hoe komt dit?
De resultaten in google zullen pas veranderen wanneer één van hun bots langs jouw site is geweest en de veranderingen heeft opgemerkt. Dit kan soms even duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan