Ik kan in de html van je afsprakenpagina PHP code zien, da's niet de bedoeling. Waarschijnlijk is de server zo ingesteld om alleen bestanden met de extensie .php op PHP code te controleren (even aangenomen dat PHP überhaupt geïnstalleerd is), jouw pagina heeft de extensie .html, dat gaat dus niet werken.
Nog even twee andere dingen.
Je hebt op dit moment geen titels voor je pagina's, dat is niet alleen niet mooi, het maakt je ook moeilijker te vinden voor mensen die met een zoekmachine op zoek zijn naar, bijvoorbeeld, reiki massages.
Dan nog de foto op de voorpagina, je hebt daar een grote foto gebruikt die je door CSS kleiner laat maken en andere verhoudingen geeft. Dit heeft een aantal gevolgen. 1) Mensen moeten om die kleine foto te kunnen zien de grote foto downloaden, tegenwoordig is dat voor de meeste mensen geen probleem, maar toch. 2) Doordat je de verhoudingen laat veranderen wordt het beeld samengedrukt, is niet zo mooi. 3) Beeldbewerkingsprogramma's leveren betere kwaliteit dan browsers bij het kleiner maken van plaatjes. (al wisselt dit per browser) Het is beter om plaatjes eerst met een beeldbewerkingsprogramma (Paint bijvoorbeeld) op de gewenste grote te brengen en ze dan op de site te zetten.
Hoi csshunter,
tja ik vind het uiterlijk enzo wel mooi, wat is jou advies dan?
groetjes Kraaijennest
Je zou Kompozer kunnen proberen, da's een gratis programma dat, voor zover ik weet, behoorlijke code oplevert. Wat deze sitebuilder uitspuugt is zo wanordelijk dat er moeilijk achter te komen is wat er precies waar fout gaat.