Site gemaakt met Site Builder kan ik niet publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Hoi,

Ik ben bezig gewees met Parallels Plesk Site Builder om een nieuwe site te maken.
Als ik deze wil publiceren dan krijg de volgende melding, ik heb er een screenshot van gemaakt.

Graag jullie hulp.

Groetjes Kraaijennest

Bijlagen

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 116
Wat zijn je instellingen?
ftp.naam
pasword
poort

waarschijnlijk heb je de laatste fout of geheel niet,
kijk bij de help van je host.

:cool:

Hoi Peter,

Ik heb ingelogd via Kpn en daar staat alles denk ik goed, daarna aangeklikt site wijzigen met site builder.
Als ik daar dan bezig ben kan ik toch niets veranderen of wel?

Heb screenshot toegevoegd van de site misschien dat je daar iets ziet?

groetjes Kraaijennest

Bijlagen

• ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    97 KB · Weergaven: 72
Ik heb al een bestaande site : http://ki-ma.nl
maar omdat ik daar geen menu linken meer zag dacht ik ik ga eens een keer veranderen :)
ook omdat ik mijn pc her installeerd heb en mijn externe schijf van naam is veranderd.

Hoi Peter,

Bij site builder gebruik je gewoon de laatste pagina als je hem klaar hebt en dan klik je op publiceren, nu geeft ie dit weer aan:

De site kan niet worden gepubliceerd bij de opgegeven locatie.
Site kan niet worden gepubliceerd omdat status locatie van publicatie 'Alleen statisch' is. Als u toch wilt publiceren verwijder alle modulen uit uw site.
Details:
ASP.NET is not installed or is configured incorrectly..

Dan weer deze:

De site kan niet worden gepubliceerd bij de opgegeven locatie.
Site kan niet worden gepubliceerd omdat status locatie van publicatie 'Fout' is.
Details:
Configuration error: Define the order in which the default documents (default.htm, default.aspx, etc.) will be used to respond the browser request..

Laatst bewerkt:
nu door instellingen te hebben veranderd :evil: mijn site helemaal niet meer online :confused:

kan niemand mij helpen???

pfff heb er het gastenboek en beeldgalerij uit gelaten en toen kon ik opeens wel publiceren.
asp melding bleef ie geven dacht probeer het zo en het is gelukt.

een ding vragen

ik wil nog een ding weten: hoe heb je de site gemaakt en op het web gezet?

hoi max via kpn ingelogd en dan kan ik het programma site builder gebruiken.
dan is de laatste pagina publiceren en dat was dus gelukt.
Dus niets met ftp server ofzo.

toch nog 1 probleem

Ik heb mijn site nu kunnen uploaden via sitebuilder gewoon.

Waar ik nu achter ben is dat als ik in het programma zelf bijv een script wil plaatsen en daarna wil publiceren dan geeft ie dus de ASP melding zie boven.

Als ik er dat weer uitgooi dan kan ik hem weer gewoon uploaden.

Maaaaaaaaaaaaarr....

Ik wil graag een mail formulier op mijn site hebben.
Voorheen gebruikte ik met de basis account mijnmail form maar die doet het niet meer.

Nu heb al enkele andere formulieren er in willen plaasten maar dan geeft ie dus met publiceren ( uploaden) die asp melding.

Een keer was het gelukt kreeg een formulier op mijn site maar toen ik daar het formulier invulde en wilde versturen kreeg ik de foutmelding :

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /afspraak.aspx

Wie kan me helpen om een gemakkelijk formuliertje te plaatsen op mijn website.

Ik heb er nu een opstaan dus als iemand even kan kijken, dan kun je gelijk zien wat de melding is.
http://ki-ma.nl/afspraak.html

Groetjes Kraaijennest

Laatst bewerkt:
kan niemand me hiermee helpen?

ik heb ondertussen natuurlijk rond zitten neuzen op internet maar kan het zelf niet voor elkaar krijgen.

Kan niemand me hiermee helpen???

graag hulp bij formulier website

hoi ben er nog steeds mee bezig en het wil me maar niet lukken.
kan iemand me hiermee helpen?

Voorheen gebruikte ik met de basis account mijnmail form maar die doet het niet meer.
Heeft die het dan wel gedaan?
Zo ja: Waarom doet die het dan nu ineens niet meer?

Ik heb echt geen ervaring met KPN of hun site builder, maar het leek me logisch om eerst deze vraag te stellen.

Wat je ook kunt overwegen:
Als dat mailformulier het dan toch niet doet, haal het dan even van je site want je contactgegevens kunnen ze ook vinden.

voorheen deed ie het wel maar gebruikte ik publisher.
heb nu een nieuwe site gemaakt en krijg het niet voor elkaar zodoende.
heb al vanalles geprobeerd.

Hoi kraaijennest,
Om te beginnen heb ik geen ervaring met de Plesk Site Builder, en weet ik ook weinig van mail-formulieren: behalve dat een mail-formulier net als andere html-pagina's moet voldoen aan de html-standaarden voor geldige code. Daarom heb ik de afspraak-pagina voor de veiligheid even in de html-validator geworpen.
  • En hoeps! Die werpt 'm gelijk weer terug met 74 Errors, 33 warning(s). :shocked:
  • Bij de homepage: 68 Errors, 33 warning(s), bij de praktijk-pagina: 74 Errors, 33 warning(s), enz.
En verder: bij bekijken van de broncode zie je dat de codering in allemaal lange regels staat, in plaats van netjes onder elkaar met inspringers voor de structuur van de elementen. Dat maakt het erg onoverzichtelijk, zeker als je fouten wilt corrigeren.

Als dit het werk is van de Parallels Plesk Sitebuilder van KPN, zou ik erg twijfelen om die te gebruiken. :confused:

Ik had graag een hoopvoller reactie ingezonden!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan