Site in divs weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Uturn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Super de luxe PHP site werkt!

Dag CSS-hunter,

Het is een tijdje geleden, maar ik heb jouw mini-tutorial voor het opzetten van een PHP-site gevolgt en het werkt perfect! :thumb::thumb:

Het duurde even omdat ik me vooral heb geconcentreerd op de inhoud van de site, en ik ben daar nog lang niet mee klaar, maar ik heb zo snel even wat in elkaar gezet zodat ik kan zien dat het werkt voordat ik alles zo ga aanpassen alleen in de veronderstelling dat het toch wel werkt.

Nadeel was alleen dat de site waar ik het onder kon plaatsen geen PHP ondersteunde dus iemand anders heeft het voor mij even getest, en ik kon via de submenuus de inhoud van de site veranderen. Nu ga ik me weer even verder concentreren op de inhoud, dus het zal nog wel een tijdje duren eer ik het af heb, maar alvast heel erg bedankt (nogmaals).

Voor jou ook fijn om te weten dat een leek zoals ik, met alleen wat basis HTML, door het volgen van jouw protocol een site met hoofd- en submenu kan opzetten!

Ik begrijp nog niet volledig die CSS trucs (mn een deel van de syntax) maar de rest is duidelijk.

Uturn.

Hoi Uturn,
Dat vind ik nou eens leuk om te horen, want ik mag misschien zelf wel denken dat ik iets begrijpelijk uit de doeken doe, maar ik heb er niet tevoren een testpanel op losgelaten om dat te bevestigen.
... ik heb zo snel even wat in elkaar gezet zodat ik kan zien dat het werkt voordat ik alles zo ga aanpassen alleen in de veronderstelling dat het toch wel werkt.
En dat vind ik héél verstandig *): zouden meer mensen moeten doen! :)

Succes met je inhoud!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

*) Past ook mooi bij de Golden Rules of CSS, en sluit naadloos aan bij nummertje 2:
2. Do it STEP-BY-STEP, and first the model. If an error or something undesired is occurring: repair it first before going on.
In a heavy styled "almost finished" page it is far more difficult to discover why something doesn't work as intended. Worst case scenario: total redesign of the page from scratch ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan