site/layout check

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
401
hallo helpmij,

Ik ben bezig met het ontwerpen van een website voor een beginnend bedrijfje. Het is nog een ruwe kale versie maar ik zou graag jullie mening willen horen en opbouwend kritiek:) Hij staat tijdelijk even hier ondergebracht: http://www.bb.jellewebtools.nl/

Alvast bedankt voor je reactie:)
 
zoals de site er nu uitziet.

ik zou de afbeeldingen bij contact weg laten, als je het over een bedrijf hebt, dan zou ik hier een formulier plaatsen(met eventueel een pasfoto van degene waarmee je contact op kunt nemen, of van het bedrijfspand, zet er eventueel nog google maps in)

ik zou de zoek knop opmaken.

bovenin Busy Bees met daarboven managment en support , zou ik omdraaien, dat je het leest als Busy Bees managment & support (eventueel motto verwerken in de header)

voor de rest succes ermee :)
 
Op mijn 17 inch heb ik scrolbalken.

Trek de breedte eens smaller naar 15 inch,
scroll naar beneden,
en zie wat er gebeurd.

:cool:
 
bedankt voor jullie kritiek:thumb:

@pum: wat bedoel je met de afbeelding bij contact? je bedoelt die bijtjes bij "wie zijn wij" mischien? En dan management en support onder busy bees zetten? Het zoek veld en button was ik indd. ook van plan.

@peter vazed: oei:shocked: Dat had ik nog niet gezien. Dankjewel. komt omdat die position:fixed staat volgens mij:confused:

Bedankt voor jullie reactie, keep up the good work:cool:
 
idd. de bijtjes, je kunt eventueel een afbeelding van de persoon/ eigenaar bedrijf bij contact plaatsen (met formulier) (staat wat professioneler)

met de tekst bedoel ik: dat het niet lekker leest dat support en managment boven Busy Bees staat, dan zou ik er van maken Busy Bees support & managment
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt zal eraan werken:thumb: bedankt voor je reactie:)
 
Je design is echt mega mooi gemkaat met het menu, elegant en stijlvol.
Toch vind ik het iets prettiger als ik meer op een website zie, mogelijkerwijs de breedte aanpassen anaar iets kleiner..
Klasse werk
 
bedankt, zit er aan te denken ook een verticalen balk aan de rechterkant te maken. Heb het logo met management en support verandert en het zoekgebeuren opgemaakt. css en html validatie doe ik straks aan het einde.:D:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan