Site maakt een eigen ondeletebare bladwijzer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orian

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Berichten
794
Hey,

Ik kwam er vanavond achter dat ik een bladwijzer van de site http://www.customusb.com/ heb. Niets mis mee zou je zeggen, maar er is een probleem.
Ik ben ooit naar die site gegaan, nadat ik de link op dit forum tegenkwam. Toen heb ik GEEN bladwijzer aangemaakt (100% zeker). Dus het is al vreemd dat die er is.

Het probleem is echter dat ik hem niet kan wissen. Hij staat namelijk niet in de "bladwijzer" tab, maar alleen als ik in de adresbalk iets met een letter typ die in het adres (bijv een u, of usb) typ komt hij daar "naar beneden". Ik heb nu meerdere malen de bladwijzers nagelopen, ze zelfs allemaal geopend, en hij zit daar niet tussen.
Het is zeker weten ook niet mijn geschiedenis, omdat ik die automatisch wis na aflsuiten van FF. Ook staat er een sterretje bij dat aangeeft dat het een bladwijzer is.
Ik heb nog een aantal keer handmatig mijn geschiedenis gewist, gerestart en ccleaner gebruikt. Ook AVG gedraait, gevolgd door spybot: search and destroy. Geen van allen doet iets :(

Iemand een idee?
 
zouw je ff screen shot kunne maken want wat bedoel je presies met bladwijzer?
 
Hier wat screenshots voor de duidelijk :).

Op plaatje "1" zie je de gewone bladwijzer tab (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen), daar staat hij dus niet tussen (bij geen van alle, dus niet bij elder scrolls, games, overige, unreal tournament 3 of weinig nodig.

Op plaatje "2" zie je dat hij wel in dat andere vakje komt zodra ik usb typ,en er zelfs een sterretje bijstaat om aan te geven dat het een favoriet is. Dat is dus het probleem, en ik weet niet hoe ik hem kwijtraak :(
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 68
  • 2.jpg
    2.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 67
Heb je al gechecked of ie mee opstart? hijackthis en dan kijken bij de 04 items of
uitvoeren->msconfig->opstarten.
Als ie er staat - in beide gevallen - een vink plaatsen en het moet ok zijn.
 
Dank je, ik heb een hijackthis gemaakt, maar kon zelf niets vinden. Ik heb hem daarom op een (ander) forum gepost in de hoop dat zij iets zien.

is dat niet gewoon de auto aanvul van je browser?
Dat is het inderdaad. Het probleem is dat ik niet weet vanaf waar hij dat doet. De geschiedenis is leeg, en hij staat niet tussen mijn bladwijzers, terwijl hij wel aangeeft een bladwijzer te zijn (zie plaatje in mijn vorige post) met zijn sterretje.
 
mischien kun je ff rond kijken bij extra miss staat daar wat aanvgevinkt
 
Ik heb toch mijn probleem opgelost, en zo te zien was het geen malware van die site oid, maar een fout van mij.

Ik besloot om nóg een bladwijzer aan te maken voor de website, en die te verwijderen. Toen ik dat deed zag ik opeens dat hij de bladwijzer in een map zette genaamd "ongesorteerde bladwijzers". Toen heb ik hem op de goede plaats gezet, waar hij gewoon stond toen. Na die verwijderd te hebben komt hij niet meer voor als je "usb" in de adresbalk typt :).

Bedankt allemaal voor het meedenken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan