site niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,

Nee, in de router kan ik niks zien.
me vader blijft er bij dat het met DNS te maken heeft, kan het zijn dat er een instelling onder internet-opties aan of uit gevinkt moet worden? omdat ik eerste hoorde op helpmij (weet niet meer wie) dat dns in je modem/router zit.

MVG Tim

Ja, DNS staat in de router instellingen.
Type onderstaand nummer in.
Er hoort http:// voor te staan.
192.168.1.1 of 10.0.0.138 of ??????
Ik weet niet welk nummer jij hebt.

Onder internetopties hoor je niets te hebben met een router. Het enige dat je grijs ziet staan is: Nooit een verbinding kiezen.

Laatst bewerkt:
EN DAN NU DE OPLOSSING

Voor de pasen hebben wij Sweex een mailtje gestuurd
vandaag kregen we een mailtje terug met de oplossing!!

LEVEN LANG SWEEX!!!

HOE LOS JE HET OP?

Aanpassing van de MTU.
Dit is een mogelijke softwarematige oplossing voor systemen die NIET op een beveiligde sites kunnen komen. Om via een Sweex router op een beveiligde site te komen (girotel, ABN), waarna u een blanco pagina krijgt. Gaat u als volgt te werk. Open uw internet explorer en typ in de adresbalk : www.dslreports.com/drtcp en u geeft enter. Op de nieuwe pagina kiest u voor de nieuwste versie van DrTCP (liefst .exe) en download deze. Nadat de download klaar is, dubbelklik u op het DrTCP.exe bestand. Nu verschijnt er een nieuw venster.

Wat u nu moet doen is het volgende. Bij Path MTU Discovery zet u de optie op ‘NO’ en u klikt op ‘Save’ en vervolgens klikt u op ‘Exit’. Om deze verandering door te voeren moet u uw systeem weer opnieuw opstarten.
Na het opnieuw opstarten zou nu uw probleem opgelost zijn.

Klaar is kees!

He he, gelukkig. Goed dat je de oplossing er bij zet. Altijd handig voor andere mensen.!

Goed 'Klaar is Kees' Klopte dat? Mooi zo!
Afsluiten maar ;)

Hoi,

ja mooi, maar raar dat het opeens blokeerd waar kan dat aan liggen?? weet u dat ook, ik moet het ook per computer instellen :S

MVG

Tim

Ze veranderen iets aan de TCP instellingen maar wat precies :confused: DrTCP, het lijkt er op dat er iets hersteld wordt. Nou ja, het werkt in ieder geval ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan