Site Redirects..

Status
Niet open voor verdere reacties.
frameset

kan je doen door een framset van 2 frames te maken en 1 frame te verkleinen tot niets bekom je dit effect :).

vraag wel eerst toestemming aan de websitebeheerder.
 
Oké, is hier een code voor ?? Mijn HTML kennis is praktisch 0% ..
En euh, ik ben de beheerder van de geredirecte site ;)
 
Als je beheerder bent hoef je geen ellendige frames te gebruiken; maak gewoon een extra virtualhost die naar dezelfde directory wijst als de bronsite.
 
Ik weet niet hoe je dit moet doen. Maar zeker niet met de combinatie van 'n redirect en 'n onzichtbaar frame. Die combinatie leidt met vrijwel honderd procent zekerheid tot 'n heel snelle verwijdering uit alle zoekmachines, omdat het 'n techniek is die heel vaak wordt gebruikt bij het hacken van 'n site.
 
Hallo,

Ik heb de techniek gezien bij Joynic (de provider van de .xx.tt websites)
die redirect ook naar een website die jij invult terwijl in de adresbalk nog steeds
domein.nl.tt staat
 
Ik ben toch wat nieuwsgierig geworden en 'ns gaan zoeken. Ik had namelijk 't idee dat dit gewoon niet zou (moeten) kunnen vanwege veiligheid. Anders zouden er vermoedelijk toch hele regimenten sites als abnamro.nl / storten worden geopend :D
Voorzover ik heb kunnen vinden kan dit inderdaad niet.
Die url cloaking (zo heet 't) is ook een van de redenen dat 't zo lang heeft geduurd, en nog niet zeker is, of cyrillische letters bijvoorbeeld gebruikt mogen gaan worden in 'n url. Twee cyrillische letters achter elkaar kunnen er exact zo uitzien als 1 Latijnse letter. Maar 't is wel 'n heel andere site...

De enige manier die ik heb kunnen vinden is via frames. Zet je hele site in 'n frameset en geef die frameset de naam van de url die je wilt. Maar dat is weer heel ongunstig voor zoekmachines en zo. Die site waar jij naar verwijst die moet 't ook op zo'n soort manier doen.
Anders graag 'n voorbeeld van zo'n site waar dat volgens jou gebeurt.
Je mag daarbij beslist geen onzichtbaar frame gaan gebruiken, want tegenwoordig controleert elke (grotere) zoekmachine geautomatiseerd daarop en word je waarschijnlijk heel snel uit de zoekindex gegooid.

Mochten er andere technieken bestaan die ik niet heb kunnen vinden, dan hoor je dat mogelijk van 'n ander. Maar ik kan het me haast niet voorstellen, want dat zou 'n beveiligingsgat van onmetelijke grootte zijn. Misschien bestaan er wel illegale technieken, maar daar worden zoekmachines en blacklists en zo ook niet vrolijk van, neem ik aan.

Maar waarom zet je die nieuwe site niet gewoon op de url van je oude site?
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor alle antwoorden, ik ben er nog niet helemaal uit,
maar de redirect is niet meer nodig .. ik heb het domein gewoon
op mijn andere webhost gegooid. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan