Site ripper?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Is er een site ripper die de complete layout, plus css style, en de plaatjes opslaat die in de css en html of php enzo staat?

Het liefst ook dat die die links in een keer veranderd naar ''images/bg.png'' ofzo in plaats van
''http: //ww w.website.nl/images/bg.png'', dat zou fijn zijn maar anders is ook goed. Ik ga dit natuurlijk alleen gebruiken met toestemming van eigenaren van sites, maar normaal als ik sites mag rippen, dat sturen ze me vaak niet de bestanden, maar moet ik er zelf uitkomen.

PHP kun je niet rippen tenzij je de bronbestanden toegestuurd krijgt.

Het enige dat je kunt rippen is het uiteindelijke HTML.
Wat is er mis met de optie "Pagina opslaan als…" in Firefox? Daarmee kun je voor de volledige site kiezen dan neemt ie HTML, JS en CSS mee.

Echter moet je dan alsnog controleren of afbeeldingen welke in het JS of CSS worden vermeldt ook meegekomen zijn.

Wat is er mis met de optie "Pagina opslaan als…" in Firefox? Daarmee kun je voor de volledige site kiezen dan neemt ie HTML, JS en CSS mee.

Echter moet je dan alsnog controleren of afbeeldingen welke in het JS of CSS worden vermeldt ook meegekomen zijn.

Neemt die dan alles mee wat er in de bron code staan qua JS en CSS?
En eventueel afbeeldingen?

Ik kan mijn verhaal nog wel een keer herhalen maar je kunt hem ook gewoon goed lezen :rolleyes:

Waarom probeer je het niet uit, weet je meteen of het doet wat je bedoelt.

Nee dit maakt de pagina's offline weergeefbaar, maar veranderd in de html dus de plaatjes links etc in bijvoorbeeld; C:/users/cool/documenten/cool.gif ofzo, dan kan ik het beter nog zelf kopieren, de complete site.

dan kan ik het beter nog zelf kopieren, de complete site.
Nee hoor, je kan best in kladblok de html pagina openen oid. en dan 'C:\documenten\' veranderen in 'graphics\' (niets). Kost je paar seconde. (ctrl+h that is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan