Site uit de lucht/te veel bezoekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Doordat ik in mijn handtekening een link heb staan naar mijn website, heb ik de laatste tijd veel bezoekers gehad. Vooral de laatste maand ging het, gezien de statistieken, erg hard! Natuurlijk erg leuk als het je eerste site is! :D

Nu heeft lycos mijn site voor 24 uur onbereikbaar gemaakt, zodat het verkeer op lycos er geen hinder van had:confused: . Op zich vind ik dit raar, want dat betekent dus dat je geen goedbezochte lycos-site mag hebben, wat in mijn ogen weer goed zou zijn voor lycos.

Misschien toch maar eens overgaan naar een betaalde site!:evil:
Suggesties? (moet php ondersteunen)

Iemand dit ook al eens meegemaakt?

ps:gelijk maar even de mensen bedanken voor het bezoeken van mijn site. Hoop stiekem dat hij gauw weer uit de lucht is:p

Bijlagen

• screenhunter_002.jpg
    screenhunter_002.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 70
Mischien de site op een eigen pc(servertje) zetten?

Ja, ik zou dat graag willen. Zeker ook omdat ik meerdere site's wil hebben en ik continu met ruimtegebrek zit.

Maar hoe zou dat dan gaan, ik bedoel, met een adres enzo? Hoe krijgt de site dan een adres toegewezen, of wordt dit me allemaal duidelijk als ik een server installeer?

Het adres wordt dan je Ip-adres, je kunt dan een internet adres maken, die doorverwijst naar je IP-adres.

Hier heb je zo'n site, waarbij je gratis zo'n web adres kunt aanmaken.
http://www.dyndns.org/

Wil je dat graag dan kan dat geregeld worden hoor...

Ik ga er gauw mee aan de gang ;)

Geplaatst door Tarabass

Thx, had ik nog niet gelezen. Ik ga het even doornemen en beijken of het wat is.

ps: Oja, ASO moet ook nog gelinkt worden op mn pagina:cool:

Ey, hoe kun je die nou vergeten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan