Tarabass
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2004
Hallo,
Doordat ik in mijn handtekening een link heb staan naar mijn website, heb ik de laatste tijd veel bezoekers gehad. Vooral de laatste maand ging het, gezien de statistieken, erg hard! Natuurlijk erg leuk als het je eerste site is!
Nu heeft lycos mijn site voor 24 uur onbereikbaar gemaakt, zodat het verkeer op lycos er geen hinder van had
. Op zich vind ik dit raar, want dat betekent dus dat je geen goedbezochte lycos-site mag hebben, wat in mijn ogen weer goed zou zijn voor lycos.
Misschien toch maar eens overgaan naar een betaalde site!:evil:
Suggesties? (moet php ondersteunen)
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
ps:gelijk maar even de mensen bedanken voor het bezoeken van mijn site. Hoop stiekem dat hij gauw weer uit de lucht is
Doordat ik in mijn handtekening een link heb staan naar mijn website, heb ik de laatste tijd veel bezoekers gehad. Vooral de laatste maand ging het, gezien de statistieken, erg hard! Natuurlijk erg leuk als het je eerste site is!

Nu heeft lycos mijn site voor 24 uur onbereikbaar gemaakt, zodat het verkeer op lycos er geen hinder van had

Misschien toch maar eens overgaan naar een betaalde site!:evil:
Suggesties? (moet php ondersteunen)
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
ps:gelijk maar even de mensen bedanken voor het bezoeken van mijn site. Hoop stiekem dat hij gauw weer uit de lucht is