Site uit geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

300400500s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
2
Hoe kan ik zorgen dat een pagina van mijn website niet in de geschiedenis komt te staan en ook niet getoond word als ik een deel van de url typ in de adresbalk?
 
Bij de internetopties de optie automatisch aanvullen uitschakelen.
Bij de internetopties het aantal dagen bewaren op 0 zetten.
Je kan ook zorgen dat de bezochte pagina's uit de geschiedenislijst worden verwijderd als je de browser afsluit.
 
Sommige browsers zoals Chrome hebben hier een speciale functie voor.

Bij Chrome is het een kwestie van rechts op het sleuteltje te klikken en dan op 'Nieuw incognito venster' te klikken; dan opent ie een speciale tab. Binnen incognito tabs wordt NIETS onthouden; geen links, geen geschiedenis, geen wachtwoord... is voor andere gebruikers niet te traceren :)

Ik geloof dat er nog meer browsers zijn die het hebben maar die gebruik ik niet, dus dat weet ik zo niet :p
 
Dat is het niet. Het is mijn eigen site, en ik heb een speciaal inlogsysteem waarbij je een deel van de url moet gebruiken om in te loggen. Ik wil dus dat die url niet in de geschiedenis van de gebruikers van mijn website komt en ook niet als je een deel van de url intypt dat hij daar onder komt te staan.
 
Dan heb je je systeem verkeerd ontworpen. Als je bedoeld dat je inloggegevens in de url komen te staan, gebruik je de verkeerde method voor je form. Verander method="get" in method="post" en op je verwerkings pagina $_GET in $_POST.

Overigens, nee, je kunt er niet voor zorgen dat de url niet in de geschiedenis komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan