Sitecheck: Graphicemotion.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit.
wel een opmerking.

in de tekst onderaan staat:voorwijnlatenbezorgen etc etc

zou daar het woordje "te" tussen zetten of daar dan de toevoeging .nl.

wijnlatenbezorgen was genomineerd........

daar zou dan wel .nl bij moeten staan

Nice coverflow menu :cool:

Eigenlijk niet meer dan logisch dat er zo'n site tot stand is gekomen van 2 voormalig (C)MD-studenten.

Wat ik wel vind ik dat het de hele site eigenlijk alleen maar een portfolio-pagina is. Er is voor de rest niets te vinden.

In de tekst in het linkergedeelte zit nog wel wat foutjes.
Het is essentieel dat uw bedrijf met de tijd meegaat, net zoals de media dat ook regelmatig verandert.
Het is een aardig kromme zin, waarschijnlijk bedoelen jullie dat de media ook met de tijd mee gaat.

Een zin als "Het is essentieel voor uw bedrijf om met de tijd mee te gaan, net zoals de media dat doet" of "Het is essentieel dat uw bedrijf met de tijd meegaat, net zoals de media regelmatig veranderd." maakt het denk ik wat duidelijker.

Op deze pagina ziet u een selectie de producten die we hebben gerealiseerd. Neem gerust contact met ons op.
In de eerste zin hoort het woordje van nog tussen selectie en de en de tweede zin staat geheel los van alles

Persoonlijk zou ik iets van "Op deze pagina vindt u een selectie van de producten die wij hebben gerealiseerd. Heeft u vragen, neem gerust contact met ons op."

Voor de rest heb ik weinig toe te voegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan