Tja, hoe zal ik beginnen...
- Slordig
- Erg vierkant
- Donker
- Te grote letters
- Te veel verschillende kleuren en de kleuren passen ook niet bij elkaar.
- Op sommige plekken staat er in eens tekst in het midden.
- Leuk die w3school plaatjes onderin maar beetje onnodig en dus pagina vervuiling.
- Je registratiepagina is ook slordig. De invoervelden staan niet netjes onder elkaar.
Deze virussen worden als schadelijk beschouwd omdat ze schijfruimte en computerruimte in beslag nemen.Dit leidt tot de vermindering van computerprestaties.
Dit is onzin wat hier staat! Een virus neemt minder ruimte in beslag dan een compleet spel en daarvan gaan de prestaties van je pc ook niet van omlaag.
En wat is computerruimte? In mijn ogen is dat een kamer/ruimte waar computers staan(bijvoorbeeld op school).
Tips!
- Hou het licht. Een witte achtergrond voelt voor veel mensen fijner aan. Bij donkere websites klik ik sneller weg dan bij lichte websites.
- Zet alsjeblieft de grote van de letters omlaag... 10, 11 of 12px is groot zat!
- Gebruik in je formulieren divjes zodat je alles netjes neer kan zetten achter elkaar. 10 spaties achter elkaar is niet netjes, eerder slordig.
- Ik zou alles wat je nu vierkant hebt, rond maken. Vierkant is zo jaren '90
- Gebruik minder kleuren, een nette pagina heeft 3 hooguit 4 basiskleuren. Kijk naar de kleuren van Helpmij.nl. Dit is: wit, zwart en blauw. Niet veel kleur en dus rustig voor je ogen.
- Ik zou je logo ook kleiner maken. Hij bedenkt nu zeker een kwart van de hele pagina! Beetje overdreven.
- Het menu boven in is ook erg groot en erg eenvoudig. Probeer hier eens wat leuks van te maken met leuke effecten(bijvoorbeeld een kleur geven als je er over heen gaat). Ik zou ook meer ruimte tussen de menuitems doen, Het lijkt alsof het 1 lange tekst is.
- ik zie ook dat je op 3 plekken een menu hebt. linksboven, rechtsboven en in het midden onderaan de pagina. Beetje raar dat je dat op 3 plekken een menu hebt staan.
ps. wat is het nu van die link pagina?
- je ipadres link werkt niet goed dus kun je die er beter uithalen. Volgens de check woon in in Zeeland... Maar volgens mij is Zwolle nog altijd in Overijssel. Ik heb hem ook getest bij mijn vriendin en die die woont ook in Zwolle maar volgens jouw ipcheck in Groningen...
Succes met je website!