Sitecheck - Simplydownload.co.nr

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo!

Ik ben eindelijk goed op weg met mijn website, het is een website waar je diverse programma's kunt downloaden en waar je handige IT websits kunt bekijken.

De website is zelf nog niet helemaal af hoor, namelijk het welkom scherm is met een wsiwyg webbuiler gemaakt, de andere pagina's zijn met de hand geschreven.

Heeft iemand nog tips hoe ik nu mijn website bekender kan maken? Trouwens ik wilde Helpmij.nl ook toevoegen aan de lijst, maar de site ondersteund enkel .png bestanden en ik kon alleen een .jpg afbeelding vinden. Is er misschien een. png afbeelding van het logo van de helpmij.nl website?

Het gaat over de volgende website:

simplydownload.co.nr (.co.nr is tijdelijk)

Alvast bedankt!

p.s de spelling op het welkom scherm is ook nog niet helemaal 100% correct.

Laatst bewerkt:
Waarom dan niet? Ik sta open voor reacties en meningen?

Graag wat aanvullender.

Als simulatie van een bureaublad is het mooi gedaan maar als website is het niet practisch. Alles reageert vrij langzaam en uiteindelijk biedt de site niet veel meer dan een pagina met een paar links.

Overigens werkt de site niet goed op kleinere schermen, de onderste iconen vallen dan buiten beeld, er valt ook niet heen te scrollen.

Heb je al eens geprobeerd je browser-venster te verkleinen?

Als je het venster kleiner maakt, valt een deel van de inhoud weg terwijl er geen scroll-balken te voorschijn komen.
Da's erg onhandig.

Bovendien werk je met frames terwijl je niet het juiste doctype gebruikt.
Dat levert problemen op bij de validering van je code.
Zo krijg je alleen díe fouten te zien die te maken hebben met het niet juist toepassen van frames.
Door het onterecht (dubbel) opnemen van <html><head><body> dieper in je code
werkt de validatie niet goed.

Volgens mij is je hoofdscherm heel slecht met paint uitgeknipt. Ik zie overal stukjes weggeknipt.

bureaublad is leuk gedaan, maar mag je dat zomaar gebruiken voor een website? Dit zijn natuurlijk wel allemaal rechten van Microsoft.

Bedankt voor de reacties, het probleem is echter wel dat ik niet weet wat ik er anders mee kan doen.

Het klopt ook trouwens wel dat het was trager loopt op de mindere pc's en met een kleiner beeldscherm. Zelf heb ik hier echter geen last van gehad, daarom viel het ook nooit goed op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan