Sitecheck Tshirt site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij gelijk als eerste opvalt is dat de site niet goed word weergegeven in Firefox en dat zou wel moeten gezien het aantal groeiende gebruikers van deze browser. Zo is de welkomsttekst in FF helemaal aan de rechterkant op de pagina en daardoor niet (goed) leesbaar!
Ik zou hier maar eens beginnen.

Mee eens.
Ook wanneer je de prijslijst wil zien, scroll je je een ongeluk in FF.

Jammer dat je in je links ook verwijst naar slubberteam. Ik ga er vanuit dat een naakte vrouw en pissende jongens niet goed doen aan je geloofwaardigheid.

Laatst bewerkt:
Hmm.. Over Firefox hebben jullie gelijk.. Hier heb ik niet echt heel veel meer naar gekeken nadat ik de layout had gemaakt. Dat over dat slubberteam.. Dat moest in verband met de opdrachtgever.

Edit: Problemen met FF gefixt!!

Wat bedoel je hier eigenlijk mee A.J.:

Laatst bewerkt:
Hmm.. Over Firefox hebben jullie gelijk.. Hier heb ik niet echt heel veel meer naar gekeken nadat ik de layout had gemaakt. Dat over dat slubberteam.. Dat moest in verband met de opdrachtgever.

Edit: Problemen met FF gefixt!!

Wat bedoel je hier eigenlijk mee A.J.:

Problemen met FF gefixt?
Niet hoor...staat nog steeds rechts en is niet te lezen1

Screenshot.
Ziet er dus niet goed uit helaas!

Laatst bewerkt:
Uiteraard refresh gedaan maar het blijft zo staan. Zo dom ben ik nou ook weer niet zeg...waar zie je me voor aan :(
Bij Bertus dus niet maar ben benieuwd naar andere gebruikers.

Ik ook, toch bedankt dat je mee wil helpen!

Uiteraard refresh gedaan maar het blijft zo staan. Zo dom ben ik nou ook weer niet zeg...waar zie je me voor aan :(
Bij Bertus dus niet maar ben benieuwd naar andere gebruikers.

Sorry dat ik je beledigd heb. Was niet mijn bedoeling. Maar ik heb wel eens mensen gezien:O

Laatst bewerkt:
Bij mij in Firefox geen probleem, tenminste... met de weergave dan.

Wat wat zitten er veel taalfouten in die site zeg! En dan inderdaad die foute link naar Slubberteam, gaat helemaal nergens over, sorry!

Bij mij in Firefox geen probleem, tenminste... met de weergave dan.

Wat wat zitten er veel taalfouten in die site zeg! En dan inderdaad die foute link naar Slubberteam, gaat helemaal nergens over, sorry!

Klopt ik weet het van de taalfouten. Gelukkig ben ik alleen de bouwer van de site:) en niet de schrijver:).. Ik heb ook even op dat slubberteam geklikt klopt. Ben er binnen 30 seconden weer vanaf gegaan;). Maar wat vinden jullie van het design?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan