Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een klein bedrag heb je al een goede host. Ik betaal 5,50 per maand voor de hosting en 20 per jaar voor m'n .nl domeinnaam.

Ik heb ook altijd m'n websites op gratis servers gezet. Maar ze kwamen m'n keel uit na een poosje. Telkens weer m'n bezoekers uitleggen waarom de site nu weer down is etc.

Sorry hoor, maar 5,50 per maand vind ik toch best veel als je het over een jaar bekijkt.

Geplaatst door chrisgeerdink
Sorry hoor, maar 5,50 per maand vind ik toch best veel als je het over een jaar bekijkt.

Veel goedkoper zul je niet komen :)

Een paar vrienden van mij gebruiken web1000.com. Ik heb er geen ervaring mee.

Minimale specificaties server:
Intel 1.1 GHz processor
512 MB RAM
2x 60 GB IDE
Wekelijkse backup naar 2e harddisk

---------------------

:rolleyes:

En als je daar een pakket zou nemen die ongeveer overeenkomt met die van mij, zit je over de 40 euro per jaar.

Laatst bewerkt:
CG-Scripting tijdelijk down! CG-Scripting is voor onbepaalde tijd offline. De servers van de host zijn gecrashed, waardoor veel gegevens verloren zijn gegaan. Aangezien ik nog druk bezig was met het opzetten/verbeteren van de website, heb ik geen back-up van de MySQL gegevens gemaakt. Alle bestanden heb ik nog wel op mijn pc staan. De beheerders van de host proberen nog gegevens terug te halen, maar ik verwacht daar niet te veel van. Ik werk op dit moment aan een oplossing voor de verloren gegevens en of ik misschien naar een nieuwe host moet overstappen. Als een oplossing gevonden is, zal dat hier gemeld worden. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Chris Geerdink webmaster@cg-scripting.tk

Ik heb het idee dat je me niet aardig vind
sad.gif
ik mag nooit je site bekijken de ene keer zit er een fout in de teller de andere keer is de host naar de *****n :(

Geplaatst door chrisgeerdink
Eindelijk heb je me door... Inderdaad, ik mag je niet :)

chris geerdink gaat heel binnenkort een koeien kop in zijn bedje vinden
devil.gif
. Voor mensen die nog afschied willen nemen nu heb je nog de kans :)

maar ff serieuz als ik die topic doorlees heb je een prima site maar nog al wat problemen met je host. Ik vind het prima dat je je site gratis wil houden maar een goede host kost tegen woordig niet meer als 30 euro's en ik denk dat dat nog wel op te brengen is. Voor voetballen heb je een bal en een veld nodig (en als het ff kan een tegenstander maar jah die kun je niet kopen ;)) voor het onderhouden van een site een computer en een goede host.
Als het dan nog zo goed koop mogelijk wilt zoek dan een sponser of vraag aan iemand of je 3 mb mag kopen op zijn website en pluer daar je site neer.

Geplaatst door JPeetje
waar kun je die vinden ? :D

Mail eens wat met bedrijfen. Sommige wilen maar al te graag je hostings kosten betallen in ruil voor reclame. Houd de mailtjes formeel en benadruk de voordelen en houd de kosten laag alleen hosting aan een hoby hoef je niks te verdienen.
Zorg dat alles profesioneel is en ga dus geen adwards die je hebt verdiend door je site te laten keuren der op zetten ofzo.
Daarnaast kanhet handig zijn wat mensen te kennen via msn ofzo maaronthoud het blijft een hoby dus 30 euro per jaar moet er af kunen

Ik leer nog eens wat in dit topic... Hoe zal je de betaling willen regelen? Dat ze gewoon 30 euro op je rekening storten?

Geplaatst door JPeetje
zou leuk zijn :o:D

Count me in! :D

Een sponsor vind je niet zo makkelijk hoor. Moet je echt een goed bezochte site hebben. Ik heb gemiddeld 4 unieke bezoekers per dag.

Een andere website waarbij ik co-webmaster ben heeft zo'n unieke 60 bezoekers per dag (met pieken tot rond de 100)... Zou dat genoeg zijn?

dat moet wel genoeg zijn...ik krijg misschien maar zo'n 2-3 unieke bezoekers per dag :D
maar ik post ook nergens een link of zo he ;)
zelfs de link die in m'n profiel staat, da's nog voor mijn photoshop & php tijd, dus die kun je ook wel afschaffen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan