sites komen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
254
Als ik op sommige links druk, komt de site niet, maar krijg ik een andere site(meestal een zoekmachine) in beeld. Dit gebeurt wel heel erg veel sinds vandaag. Ook m'n adresbalk krijg ik maar niet weg als ik Internet.:mad:
 
heb je anti-spyware programma's zoals adaware, spybot en spywareblaster gratis te downloaden via internet
 
Dit heb ik ongeveer een uur geleden gedaan. Ik heb alles nagecheckt en geupdate, virusscanner, Spybot, firewall, Spygate, Windows update. (Zie ook forum windows xp, foutmeldingen).
 
janh65 zei:
Dit heb ik ongeveer een uur geleden gedaan. Ik heb alles nagecheckt en geupdate, virusscanner, Spybot, firewall, Spygate, Windows update. (Zie ook forum windows xp, foutmeldingen).
adaware se en spywareblaster ook?:shocked:
 
Hij loopt steeds trager en pagina's komen zelfs helemaal niet meer in beeld, terwijl de statusbalk aangeeft dat hij gereed is. Ook loopt mijn computer om de de haverklap vast(bv. werken met word). Krijg ook steeds foutmeldingen (zoals toepassingsfout of run error). Of als ik een programma wil afsluiten gaat dat niet altijd (melding: programma reageert niet).
Ik ga toch maar binnenkort naar de computerzaak, want mijn dvd lade doet het niet.
 
cache legen

internet temporary files leeg maken

internet explorer > menu extra > internet opties > tabblad algemeen > klik bestanden verwijderen en je geschiedenis wissen ok
 
Laatst bewerkt:
Met hoster kan je terug herstellen dat je niet meer doorgelinkt wordt naar een andere site. Download het hier : http://www.majorgeeks.com/Hoster_d4626.html Druk eerst op de toets make hosts writable vervolgens druk je op restore microsoft's original hosts file druk nadat je dit gedaan hebt terug op de toets in de rechterbovenhoek. Je kan natuurlijk ook manueel de hosts file gaan bewerken maar dit is iets sneller.
 
Bovenstaande tips/links zijn ongetwijfeld goedbedoeld, maar helpen niet, en de link is mij onduidelijk, want de verwijzing kan ik niet vinden.
 
Je bedoelt het programma Spyware Doctor, maar dit is een trial en in het Engels. Niet echt wat ik zoek. Bovendien struikel ik al over je eerste zin. Wat zijn in godsnaam hostfiles, toolbar en hoster(deze woorden staan niet eens in het Engels-Nederlands woordenboek). Wat ik wil zeggen is dat jij hogeschool computertaal gebruik, waar ik helemaal niets van snap. Ik ben niet voor niets op deze site om hulp te vragen. Daarom verzoek ik ieder: graag in gewone mensentaal en in Nederlands en geen links naar betaalde sites, anders kom ik er toch niet uit.:evil:
 
Die link die ik je gaf is de link om hoster (is gewoon de naam vh programma om automatisch je hosts bestand te bewerken) te downloaden. (in mijn post voor deze)Gewoon even geduld hebben en dan zie je hoster.zip staan download dit. De rest is gewoon reclame moet je niet op drukken. De hosts file zorgt er voor dat je browser je naar de juiste sites voert. Browserkapers kunnen de hostsfile ook gebruiken om je de toegang te ontzeggen naar bv antivirussites of stuurt je door naar een compleet ander ip-adres bv jij typt in google.nl maar komt uit op een reclamesite dit komt omdat het correct ip-adres gewijzigd is.
 
Ik heb de map gedownload en uitgepakt en je aanwijzigingen van gisteren 23.51 opgevolgt. Helaas zijn de problemen hiermee echter totaal niet opgelost. De computer is nog steeds traag, ik krijg nog vaak een andere site dan ik wil en die ongewenste adresbalk krijg ik ook niet weg. Ik vrees dat dit een ander probleem is.
 
Plaats dan een Hijack This Log (eerst even registreren, gratis) op het Nucia-forum (dus niet hier) en dan alleen het Log plaatsen, niet zelf gaan fixen, veel bestanden zijn gewoon nodig. Experts aldaar zullen je verder adviseren wat te doen mocht er iets worden gevonden.

• Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

• Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

• Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

• Vermeld daar ook je probleem erbij.
 
is je computer van de vorige eigenaar geweest? of heb je eens je computer bij een computerzaak laten maken?

als je windows compleet opgestart is blijft je oranje led knipperen?na 10 of 15 min ook, blijven ze knipperen?
 
Dan zit je met een lastigere variant. Met een hijackthislog zal je probleem wel opgelost geraken hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan