skype bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik heb het programmma op mijn PC en kreeg een geheime toegangscode ,weet iemand hoe ik naar een vaste nummer in het buitenland kan bellen, waar en hoe moet je dit opladen.

PS is er ook de mogelijkheid om een telefoon te downloaden om gewoon naar vaste nummers te bellen dan wel tegen betaling, de gesprekken zijn natuurlijk niet gratis...
 
Om naar mobiele en vaste tel.nummers te bellen bij Skype moet je eerst een beltegoed 'kopen'. Of dat echt voordeliger is dan .... weet ik niet.

Om met een gewone telefoon via Skype te kunnen bellen en gebeld te worden:

http://www.phone-master.nl/Voip/Brochure tiptel cyberBOX 100.pdf

Ik ben er zeer content mee. Heb gewoon m'n draadloze telefoon op dit 'kastje' aangesloten en kan dat voor beide gebruiken: bellen en gebeld worden via mijn gewone telefoonverbinding en via Skype.
Als je naar iemand in het buitenland wil bellen die ook over een breedband internetverbinding beschikt kan je hem/haar beter vragen ook Skype te installeren, dan is het helemaal voor nope nada niks!!
 
skypeout is om te bellen naar vaste nummers in het buitenland
skypein is om gebeld te worden, je krijgt dan een vast nummer waarmee ze gewoon naar jouw kunnen bellen.
 
Wil je echter bellen naar vaste nummers met Skype, dan moet je altijd betalen, al is het maar een starttarief. Met VOIPBUSTER (www.voipbuster.com) is dit in Nederland altijd gratis. Je kunt dan maximaal 1 minuut per gesprek gratis bellen naar alle vaste nummers.
Zet je er beltegoed op, dan kun je onbeperkt bellen naar vaste nummers, en dat kost je dan NIKS.

Het enige dat je wel moet hebben, is een microfoon op de PC.
Ideaal is natuurlijk zo'n hoofdtelefoon met micro.
Een nummer aanvragen is overigens ook gratis.

ps. Je beltegoed is maximaal 120 dagen geldig, maar dat is met de meeste aanbieders zo, wil je waar voor je geld, dan bel je af en toe naar een mobiel nummer...(0,25 ct p m)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan