Status
Niet open voor verdere reacties.
Het cpu-gebruik is wel goed, wat betreft de afstand van microfoon die staat gemiddeld 75 cm van hem af op zijn bureau, dit is toch wel acceptabel. Wat ook invloed kan hebben is een metalen balpen, een schaar of ander metaal in de buurt van de microfoon.

Ik zoek nog even verder

Rechts-klik eens op het speakertje naast de klok, dan op "eigenschappen van audio aanpassen" > Tab audio > bij opnemen van geluid "Volume" > bij microfoon aanvinken "Selecteren", en de schuifregelaar helemaal omhoog zetten.

U zoekt het allemaal veel te ver, het is simpel, gewoon eigen geluidskaart, en het werk, ik gebruik skype al twee jaar buitengewoon programma

Beste giljom

Het is ook simpel ik ben er ook al een jaar mee bezig en het werkt goed.
Maar bij vraagsteller niet, zo zijn er nog veel meer, kijk maar op de skype forums. Als het voor u simpel is helpt u dan ook maar even, met z'n allen weten we meer dan ik alleen.

Ga eerst naar actie, dan instellingen, dan audio apperaten, en daar moet u de geluidskaart van uw PC in zetten, het vinkje weg halen bij skype het geluid laten aanpassen, dan naar configuratiescherm en audio en geluidsapperaten nemen, daar moet bij audio en spraak de zelfde geluidskaart in staan, en dan testen , en kiezen voor hoofdtelefoon of tafel mic, dan bij geluidsvolume Mic dempen, en dan geavaceerd, en dan Microfoon versterking zelf aan vinken, zo u er niet uitkomt mag u gerust met mij eens testen " GILJOM"

Dat van die microfoonversterking aanvinken wilde ik ook gaan uitleggen, maar je bent me voor Giljom:thumb:

giljom zei:
Ga eerst naar actie, dan instellingen, dan audio apparaten, en daar moet u de geluidskaart van uw PC in zetten, het vinkje weg halen bij skype het geluid laten aanpassen, dan naar configuratiescherm en audio en geluidsapperaten nemen, daar moet bij audio en spraak de zelfde geluidskaart in staan, en dan testen , en kiezen voor hoofdtelefoon of tafel mic, dan bij geluidsvolume Mic dempen, en dan geavaceerd, en dan Microfoon versterking zelf aan vinken, zo u er niet uitkomt mag u gerust met mij eens testen " GILJOM"

is toch iets minder simpel als:

giljom zei:
U zoekt het allemaal veel te ver, het is simpel, gewoon eigen geluidskaart, en het werk, ik gebruik skype al twee jaar buitengewoon programma

:)

Hallo allemaal, :) wat een aandacht voor mij :D fijn dat jullie allemaal willen helpen.

Als eerste Giljom,

Gedaan wat jij vermeldde, alleen M. Verlaan had mij al uitgelegd van mijn eigen geluidskaarten in skype, die daar dus al staan, ook het vinkje had ik al mee gestoeid, weg, erbij enz....

de geluidskaarten zijn het zelfde als bij audio en spraak.

U zegt dat ik bij volume de microfoon moet dempen en geavanceerd moet kiezen als ook de versterking erbij.

Heb ik gedaan, maar het geluid blijft zacht :(

De microfoon staat nu ongeveer 70 cm van de pc vandaan, en van mijn stem 20 cm, ik MOET echt IN die microfoon spreken anders hoor je alleen maar wat gefluister op de achtergrond.

Heb iets ontdekt, misschien heeft het niets te betekenen, maar dat weten jullie misschien wel.
Bij de geavanceerde instellingen van microfoon staan de schuifjes helemaal op laag, kan daar ook niets mee doen, want die optie is uitgeschakeld !!

Bij audio en spraak, staat de microfoon wel aangevinkt, maar geen geavanceerd daar onder !!!!

Of dit er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar windows media player geeft bij de extra opties aan van de eigenschappen voor luidspreker, heb DAAR de keuze uit defalt direct sound device (die staat er) of realtek HD audio rear output. Of zoek ik het nou te ver ??

Nog meer ideeën ??

Laatst bewerkt:
Die schuifjes zijn alleen maar voor hoge en lage tonen, dus het geluid wat scherper of onscherper zetten.

Ik zou nog het volgende aanraden, overschrijf Skype nog eens, en hebt ge al een andere mic geprobeerd, anders moeten we eens testen en alle instellingen overlopen, we moeten er uitkomen, ik ben graag bereid een test met u uit te voeren, laat maar iets weten, als ge met een tafel mic werkt staat die zeker ingesteld als tafel Mic

Laatst bewerkt:
Hallo wederom,

Heb skype al 2 x gewist en opnieuw erop gezet, maar dat mocht niet baten, toch zal ik het nogmaals een keer doen.

Morgenmiddag zal ik achter mn pc-tje zitten en probeer mij maar dan op te roepen, als u dan ook natuurlijk kunt. ik zal dan de instellingen in skype dan even veranderen. Dan kunt u me misschien vanaf die positie helpen.

mijn skype naam is leonarda.da.vinci :D

Hallo,

Heb vanmiddag de hele middag met de helpchat van HP gechat. Daar is niet veel uitgekomen, behalve dan dat hij denkt dat de microfoon te zwak is. Ik ga deze topic nog niet sluiten, want eerst ga ik een nieuwe microfoon kopen. Als die dan goed is, sluit ik de topic, zo niet dan horen jullie weer van mij en dan hoop ik dat jullie me weer helpen.

Voor alle helpmij maatjes, voor zover bedankt, met name M. Verlaan die als eerste mij te hulp kwam en voor Giljom voor het contact opnemen via skype. :thumb:

Hallo, hier ben ik weer :p

Ik geloof warempel dat ik het gevonden heb. Heb vanmiddag lekker met mn vrindin zitten kletsen via skipe, er zit wel af en toe wat gekraak of ruis in, maar daar ga ik ook aan werken, dat MOET er ook uit. ;)

Ik heb met de realtec audio manager zitten stoeien, en heb het door steeds te wisselen gevonden, heb het maar even opgeschreven, anders vergeet ik het weer :o

Deze topic ga ik nu dus sluiten, mocht ik het ruis er niet uitkrijgen, open ik weer een topic, dus dan weten jullie er alvast van. :p

Bedankt maatjes helpmij voor jullie ondersteuning :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan