Hallo allemaal,

wat een aandacht voor mij

fijn dat jullie allemaal willen helpen.
Als eerste Giljom,
Gedaan wat jij vermeldde, alleen M. Verlaan had mij al uitgelegd van mijn eigen geluidskaarten in skype, die daar dus al staan, ook het vinkje had ik al mee gestoeid, weg, erbij enz....
de geluidskaarten zijn het zelfde als bij audio en spraak.
U zegt dat ik bij volume de microfoon moet dempen en geavanceerd moet kiezen als ook de versterking erbij.
Heb ik gedaan, maar het geluid blijft zacht
De microfoon staat nu ongeveer 70 cm van de pc vandaan, en van mijn stem 20 cm, ik MOET echt IN die microfoon spreken anders hoor je alleen maar wat gefluister op de achtergrond.
Heb iets ontdekt, misschien heeft het niets te betekenen, maar dat weten jullie misschien wel.
Bij de geavanceerde instellingen van microfoon staan de schuifjes helemaal op laag, kan daar ook niets mee doen, want die optie is uitgeschakeld !!
Bij audio en spraak, staat de microfoon wel aangevinkt, maar geen geavanceerd daar onder !!!!
Of dit er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar windows media player geeft bij de extra opties aan van de eigenschappen voor luidspreker, heb DAAR de keuze uit defalt direct sound device (die staat er) of realtek HD audio rear output. Of zoek ik het nou te ver ??
Nog meer ideeën ??