Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsvanegters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Hallo allemaal,
Als ik tijdens chatten op skype een bewegend pennetje zie onder in het scherm en dat ding verdwijnt regelmatig en duikt dan weer op houdt dit dan in dat de persoon aan de andere kant met meerdere mensen tegelijkertijd aan het chatten is? Ik weet dat de jeugd van tegenwoordig houdt van dit zogenaamde multitasking maar ik vind het prettiger om gewoon mijn aandacht op een persoon te richten. Wie weet hier op het antwoord? De persoon aan de andere kant zou je zeggen maar die houdt het vaag. Vriendelijke groeten, Frits

Hoe bedoelt u?
Volgens mij bedoelt u het bellen ervan. Dat iemand u beld. Met zoon groen en rood knopje?

Hallo Erwin en de anderen,
Ik bedoel als degene waar je mee chat een berichtje aan het typen is verschijnt bij mij op het scherm zo'n bewegend pennetje. Dit verdwijnt soms( ik denk als er gestopt is met typen en er op verzenden is gedrukt ) soms verschijnt er dan dan na 2 seconde of zo een nieuw berichtje op het scherm en soms komt er niets en verschijnt er pas weer iets nieuws op mijn scherm nadat het pennetje weer opnieuw is opgedoken en verdwenen. Ik vind het gewoon een prettig idee dat als ik met iemand over een serieus onderwerp praat dat de ander dan niet met nog iemand anders over koetjes en kalfjes praat. Vandaar dat ik deze vraag stel. Ik hoop dat het zo wel duidelijk is. Vriendelijke groeten, Frits

Hallo iedereen,
Ik kreeg een emailtje van het forum dat mijn bericht er al 2 weken opstaat en of de vraag al beantwoord is. Dat is ie nog niet dud vandaar dat ik weer even terug ben gekomen. Groeten, Frits

Hoi,

Je kunt natuurlijk altijd achterdochtig zijn maar heb je er ook aan gedacht dat je chatpartner een bericht aan jou aan het typen is en voordat die het verzend zich bedenkt en vervolgens de boodschap annuleert. Als die namelijk met een ander aan het chatten is moet die dat in een ander venster doen en merk jij er niets van.

Hallo Xxrene,
Als dat chatten met een andere persoon in een ander venster gaat dan zal ik daar waarschijnlijk niks van zien. Misschien ligt het aan een zeer trage verbinding aan de andere kant? Misschien dat er nog iemand is die een idee heeft.Hartelijk dank, Frits

Rien est absolu tout est relatif. ( wij hier allemaal extra geld uitgeven voor een nog snellere verbinding en aan de andere kant '' van de lijn'' zitten ze met 20 pc's op een verbinding en als je pech hebt zitten daar ook nog een paar online gamers bij. Heb net nog even gekeken 5500kbps soms 6800kbps. Maar dit even terzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan