Monk
Banned
- Lid geworden
- 1 aug 2004
- Berichten
- 182
We hebben een proefabonnement afgesloten bij @ home, in oktober vorig jaar. Na een hele hoop gedoe met de verbinding die toen regelmatig wegviel is er een monteur bij ons geweest en sindsdien gaat het wat beter. Dat dachten we iig. De laatste weken is de verbinding weer bedroevend slecht. Soms is er niets aan de hand en soms duurt het wel 10 minuten voordat de gezochte pagina gevonden wordt. Het kan dan ook best zijn dat de pagina niet weergegeven kan worden. Gebeld met @ home en toen hebben hun telefonisch nieuwe software naar ons modem gestuurd en dat ging een paar dagen goed. Daarna was het weer precies hetzelfde. Teruggebeld natuurlijk, maar omdat het modem aangeeft online te zijn kunnen ze niets voor me doen. Een advies konden ze ons wel geven. We moesten Norton maar eens uitzetten dan zou het misschien ook alweer wat beter gaan . Dit is toch belachelijk?? Ik word er helemaal gek van. Iemand nog tips????