SlikRoad Servers Crowded?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
289
Telkens als ik Silkroad opstart en me wil inloggen staat er bij de servers : Crowded
wie speelt dit spel nog meer en wie heeft er ook last van?:evil:
Zijn er misschien zoveel mensen online dat de servers full zitten?
raar:confused: tzijn namelijk ook niet zoveel servers

Vast Bedankt voor de info:thumb:
 
ik heb er ook last van hoor maar je moet gewoon blijfen proberen en als het na 20x niet lukt moet je gewwon ffies wat anders doen zo als knight online bijvoorbeeld.:D

bdw welke server speelje in alps? zo ja hoe heet je?
 
tja silkroad is een gratis mmorpg. Te veel spelers (of te weinig servers) en je krijgt dit.
Als het niet na een paar keer lukt idd misschien even 10 minuutjes of zo wachten en dan nog eens proberen.
 
ja maar ik ga op het forum van silkroad ook ff een post doen dat ze net als rune scape ffies 2 servers voor nl 2 servers voor German enzo en al die anderen landen zo zou het veel makkelijker wordenen denk ik
 
klopt..

dat heeft iedereen :thumb: niet dat het leuk is maar er zijn gewoon te veel mensen op de server, het spel is een beetje onhandig gemaakt in die optie ;)
 
Alps

Hee is er ergens een nederlander die silkroad speelt en ook ik de server alps zit naja ik speel het nog maar 4 dagen en ik ben al lvl 10 best moeilijk maar voeg me ff toe als buddy by silkroad dan myn naam is YoungD laterrr:cool: ;) :D :thumb:
 
Alps :p

Tja Ik speel het nu niet echt meer ik speel nu Guild wars want silkroad Komt me keel uit meschien ga ik mn lvl 17 acher/mage/spearman verkoopen Want ik geef hem niet gratis weg met Sos Schouder's :p


Bdw ( het is niet om de regels te breken maar ) Als iemand intresse heeft mail me ff :thumb:
 
Tooooo!!!!crowded!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk...ik heb het al gedownload en ik speelde het voor de eerste keer...dan zie servers bijv: zeus,babel of Uranaus...= CROWDED ok dat vind ik wel raar maarja...:thumb:
DUs ik ga naar beneden en kijk...:eek::eek::shocked::shocked:WOOOWWW is deze game dan beter dan WOW ofzo?
DUS ik kijk ff naar jullie antwoorden...:evil:
 
crowde sro servers.

Ik zit op sro server neptune....maarja...ik zet om 9 uur mn pc aan en wil sro doen maar alle servers zijn alweer crowded :confused:. De meeste mensen laten hun pc gwoon de hele dag aan staan op sro zodat ze nie het risico lope dat ze uitlogge en dat ze er nie meer in kunne komen. da's egt flauw :mad:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan